oollee Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 (endret) Hallo... er Daelim SE1 og Daelim S-five det samme? er det i såfall stor forskjell på disse?? har og sett på daelim e-five.. er disse scooterne noe å kjøpe? er de å anbefale..? og er det lett og få tak i trim til disse scootrene..? vet at det ikke er lov å snakke om trim som skal brukes på vei, men det er vel lov på lukket område/bane Endret 25. september 2008 av oollee
With Odin on my side! Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Hvis du skal ha en scooter det er lett å trimme, så kjøp Yamaha Neon
oollee Skrevet 26. september 2008 Forfatter Skrevet 26. september 2008 Hvis du skal ha en scooter det er lett å trimme, så kjøp Yamaha Neon litt off-topic kanshe ingen som vet om spm mine??
.Butthead. Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 S-five, e-five og de der er så og si like. De er litt vanskelige å trimme, liksom få dem til å gå godt. Fordi det er CDI sperre, og de er lavt drevet tror jeg. Det er også få trim deler til dem. Jeg liker iallfall ikke Daelim, spesielt ikke S-five. Synes den er stygg og dårlig å kjøre. Hele scooteren rister når man kjører i over 50km/t. Altså når man presser den. Veldig ubehagelig for rumpestumpen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå