Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøv uten AA og diverse, og dx10. Jeg fikk bedre fps med dx10 på :p

 

Og sun rays på max drar ned fps'en mye.

 

 

ja, AA står av... det har ikke jeg tatt opp heller.... men skal prøve å ta ned litt på sun rays.... men kan ikke dere Poste systemet deres og si hva dere kjører på?? :p da blir det lett for meg å sammenlikne.. :) siden det er vell ganske rart at jeg MAXER crysis men takler ikke stalker.. eller?

Lenke til kommentar
Prøv uten AA og diverse, og dx10. Jeg fikk bedre fps med dx10 på :p

 

Og sun rays på max drar ned fps'en mye.

 

 

ja, AA står av... det har ikke jeg tatt opp heller.... men skal prøve å ta ned litt på sun rays.... men kan ikke dere Poste systemet deres og si hva dere kjører på?? :p da blir det lett for meg å sammenlikne.. :) siden det er vell ganske rart at jeg MAXER crysis men takler ikke stalker.. eller?

 

 

 

Stalker er mer krevende enn crysis pga manglende optimalisering av grafikkmotoren. Med mindre du har en PC god nok for NASA kan du bare drite i prøve å spille med Full Enhanced-lysmodellen.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Svedge, stemmer det du sier? Syns det virker merkelig hvis man sammenligner med hva utviklerne oppgir som "Recommended requirements", som bl.a sier "Intel Core 2 Duo E6400 / AMD 64 X2 4200+".

 

Hvis spillet kun er i stand til å utnytte 1 kjerne prosessorer, hvorfor da oppgi flerkjerne som recommended requirements?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...