Gå til innhold

netconnection.no


Anbefalte innlegg

Jeg var å hetet pakken med et komplett vannkjølings sett og 6 slike fulgte med http://www.netconnection.no/lucys/produkte...ter/S-klem.html

og de funket bra til å klemme over slangene som var innpå nipplene.

Slangeklemmene var 1/2 og var veldig fleksible.

 

Samme dag som jeg hentet den pakken, hentet jeg en pakke fra netconnection der det var 2 stk 120mm vifter og 6stk slangeklemmer av denne sorten http://www.netconnection.no/lucys/produkte...r/pvcklemme.jpg (de til høyre på bildet)

Men disse passer ikke over slangene(PVC slanger) som det står at de skal gjøre. De er 14-16mm, men passer bare ikke over slangene. På det samme bildet er det en større slangeklemme og det var den jeg trodde jeg skulle få fordi den så større ut.

Silikon klemmene skal ikke passe til PVC slanger, men de passer veldig bra.

Kan jeg sende de slange klemmene jeg har fått i retur uten å betale porto? For det virker ikke som netconnection vill sende meg nye slange klemmer. For det koster 84kroner for alle klemmene.. så det virker dumt å betale 120 kroner i porto for å få sent de i retur.

 

Jeg skriver hit og ikke mail til netconnection fordi det tar 1 dag før jeg får svar.

 

Hva burde jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min erfaring er at Netconnection svarer uhyggelig fort på mail.

Mulig du har hatt uflaks.

 

Mitt forslag er at du gjør en avtale med Netconnection:

Du sender klemmene i retur, som brev for da blir det billigere, med en forklarende tekst og henvisning til avtale.

De sender nye klemmer tilbake til deg som brev.

Kjapt og billig, og jeg er rimelig sikker på at Netconnection går med på en slik avtale.

Lenke til kommentar

Netconnections må ha en av den beste servicen som finnes...

 

Satt oppe til kl 2-3 og maila frem og tilbake med netconnections på en lørdag og deala vannkjøling med dem! bestillinga var ganske stor med mange små varer, så seff så manglet det noen saker, en enkel mail til dem, så fikses alt...

Lenke til kommentar

Jeg hadde ihvertfall ikke fiksa å vente med en nesten komplett vannkjøling! ;-)

Hvis det er PVC-slange du skal ha montert får du billige skruklemmer på ClasOhlson eller en hvilken som helst jernvarebutikk.

På silikonslange fungerer det helt fint med strips.

 

Men sjekk at det er tett før du fyrer opp maskina!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...