Core-1 Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Regner med at flere fikk melding fra LIVE folka i går/natt står at når jeg slår på maskinen den 19 så kommer opdaterina, vil det si at jeg kan opdatere klokken 12 i natt? Klokka 12 i USA vil eg tru og ut på dagen i morgen? jaja, får jobbe litt mer med fallout 3 da
Noiz Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Regner med at flere fikk melding fra LIVE folka i går/natt står at når jeg slår på maskinen den 19 så kommer opdaterina, vil det si at jeg kan opdatere klokken 12 i natt? Klokka 12 i USA vil eg tru og ut på dagen i morgen? jaja, får jobbe litt mer med fallout 3 da eg er ikkje sikkert, men eg kan ikkje tenke meg at norge får noe før USA
Lakus Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Hvorfor ikke ta diskusjonen i tråden som omhandler temaet? -Her!
Core-1 Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Hvorfor ikke ta diskusjonen i tråden som omhandler temaet? -Her! det var der den var ja, den ble plutselig borte på lista mi takkers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå