Gå til innhold

Lattermaskiner.


hifgad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
syns den latteren er så falsk og dårlig. de har den på Friends. det syns jeg de kunne spart seg for :grumpy:

Og vet du hvorfor de har fake latter på friends?

 

ikke?

 

da skal jeg fortelle det:

 

Fordi at publikum ler i 8-9 sekunder, derfor fader de ned latteren dems til 3 sec elns. ville høres litt dumt ut med 9 sekunders latter på tv liksom...

Lenke til kommentar
syns den latteren er så falsk og dårlig. de har den på Friends. det syns jeg de kunne spart seg for :grumpy:

Og vet du hvorfor de har fake latter på friends?

 

ikke?

 

da skal jeg fortelle det:

 

Fordi at publikum ler i 8-9 sekunder, derfor fader de ned latteren dems til 3 sec elns. ville høres litt dumt ut med 9 sekunders latter på tv liksom...

 

100% riktig. sett på "Bak kulissene" osv og der ser du folk som jobber kun med det :p

Lenke til kommentar
syns den latteren er så falsk og dårlig. de har den på Friends. det syns jeg de kunne spart seg for :grumpy:

Og vet du hvorfor de har fake latter på friends?

 

ikke?

 

da skal jeg fortelle det:

 

Fordi at publikum ler i 8-9 sekunder, derfor fader de ned latteren dems til 3 sec elns. ville høres litt dumt ut med 9 sekunders latter på tv liksom...

De har jo ikke publikum under innspillinga av friends da. De bruker jo mange timer med prøving og feiling før en episode er ferdig

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å le så mye på komiseriene som vises på TV. Noen ganger smiler jeg litt, og noen ytterst få ganger begynner jeg å le høyt. Ikke fordi at jeg synes programmet er kjedelig, men jeg har ikke møtt på noen som ler halvparten så mye som det man hører i komiserier.

Lenke til kommentar
sånn hadde vært kult å sette inn på mine sanger. skal snart gi ut cd :D

Si fra når, jeg må rekke å kjøpe meg hørselvern først :p

 

Har du noen endring i de andre sangene eller? Tatt den første sangen i litt andre tonearter? :lol:

LOL! :lol: neida eg lager ikke musikk lenger. Den der lagde eg for ca 2år siden eller noe da eg skulle skjekke ut kor enkelt det er. Har prøvd å lage noen hip hop beats men der er langt vanskeligere en techno. Har gitt opp nå :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...