alleibruk Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 (endret) har handla warhammer etter og ha blitt overbevist fra forumet her Lagde meg en shadow warrior og en bright wizard eller no i natt. spilte til level 6. i dag når skal logge på står det "your realm is full"!! wtf? må man stå i kø for og logge inn for og spille pve ?? greit nok att pvp arenaer er full og man mp stå i kø, men pve?? var kansje dum og valgte eight peaks , men man må jo for svarten kunne logge seg inn på den char man har lagd. er forresten litt skuffet over spillet. pve delen var ok, men pvp virker litt tamt og kjedelig. ingen taktikk, springe frem og drepe eller bli drept. Som wiazard prøvde jeg og kite som jeg er blitt vant med fra gw (tror jeg fortsatt synes gw har bedre pvp, men blir vel bedre når jeg kommer opp i level), men fikk da kjeft fra lag kompisene om å ikke være feig. kom meg ganske raskt opp til rank 6 (er det mange pvp ranks?), men ble så drept av en witch eller annet som gjør att jeg ikke kan løpe tilbake bak de med heavy armour (cripple?). får bright wizard (eller wha de nå heter), noen mere løpe skills? Endret 23. september 2008 av alleibruk
Camlon Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 (endret) Jeg har ikke spilt Warhammer, men GW er et veldig pvp basert spill fordi det har ikke noe å si hvor mange du dreper og lagsamarbeid blir dermed veldig viktig. Jeg kan tenke meg at i Warhammer, likeledes som WoW har ikke det samme lagsamarbeidet. Hadde folk samarbeidet ordentlig dør du ikke helt uten videre. Endret 23. september 2008 av Camlon
Zappy Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 (endret) Lagde meg en shadow warrior og en bright wizard eller no i natt. spilte til level 6. i dag når skal logge på står det "your realm is full"!! wtf? må man stå i kø for og logge inn for og spille pve ?? greit nok att pvp arenaer er full og man mp stå i kø, men pve?? var kansje dum og valgte eight peaks , men man må jo for svarten kunne logge seg inn på den char man har lagd. Serveren er full ja. Dette er et problem alle MMOer med standard setup lider av(eve har vel en annen løsning om jeg husker rett). Men fortvil ikke. I morgen (tenker jeg) vil karak eight peaks og et par andre fulle servere bli clonet. Les mer om det på www.war-europe.com er forresten litt skuffet over spillet. pve delen var ok, men pvp virker litt tamt og kjedelig. ingen taktikk, springe frem og drepe eller bli drept.I WAR er det lagspill som gjelder. Det er mye taktikk og mye sammarbeid. Det blir også bedre om du kommer litt opp i levlene (for tier1 er lvl 8-11 bra). Som wiazard prøvde jeg og kite som jeg er blitt vant med fra gw (tror jeg fortsatt synes gw har bedre pvp, men blir vel bedre når jeg kommer opp i level), men fikk da kjeft fra lag kompisene om å ikke være feig. kom meg ganske raskt opp til rank 6 (er det mange pvp ranks?), men ble så drept av en witch eller annet som gjør att jeg ikke kan løpe tilbake bak de med heavy armour (cripple?). får bright wizard (eller wha de nå heter), noen mere løpe skills? Du må mye gøy å leke med som BW og kiting er utfordrende, men godt mulig om man er alene. Om man får hjelp er det enkelt. På level 10 får du en veldig flott pbae root som heter firecage. Om du er shadow warrior så har du knockback tror jeg. Men du må alltid passe på å ikke få farlige folk på deg om du ikke har en tank med guard i nærheten eller en flink healer. Det gjelder bare å lære seg spillet. Endret 23. september 2008 av Zappy
hinduuu Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Er 40 lelver " ranks " og 80 pvp ranks " reown ranks " Hvis du går mye alene er bright wizzard ikke det beste. De er rimelig lett drepte på høy level også. Tåler veldig lite, men er også den nest beste damage dealern i spillet sånn det er nå. Og er så og si alltid kø på Eight peaks, blir kanskje bedre nå med server clone. Men er den servern som flest hardcore guilds valgte og spille på. og deretter følger fanboys, så må nok bare vende deg til kø. Ingen taktikk i pvp? er i værtfall mye taktikk i både scenarios og åpne rvr soner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå