Thor. Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Ikke kom med "spore suger på grunn av SecuROM". Det diskuteres her! Topic: Jeg sjekket litt på prisene på spore. På spore.com koster det 500 NOK. På prisguide finner jeg det nede i 350. Hvorfor er det dyrere på den offisielle siden enn fra tredjeparts selgere og hva blir best alt i alt?
Richard_S Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Det var da innmari dyrt! Selv i butikker ligger det i 450,- og nedover, og selv det er ganske mye.
Silentspy Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 du kan gå på kino å gjøre noe som er mer verd enn å spille spore.. spore er bare ett 2 timers spill uansett før du går lei
Terje92 Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Logitech.com som er dyrest på logitech produkter også..
Thor. Skrevet 24. september 2008 Forfatter Skrevet 24. september 2008 Det er litt imot min logiske sans men om det er slik det skal være så får jeg kjøpe det et annet sted.. Merkelig at Platekompaniet er billigst da.
Kidnet Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Det er litt imot min logiske sans men om det er slik det skal være så får jeg kjøpe det et annet sted.. Merkelig at Platekompaniet er billigst da. Billigst på el kjøp, jeg kjøpte det for 300 kroner der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå