Gå til innhold

Forsterker og lydkilde til B&W DM 685


Anbefalte innlegg

Har lett og lett etter noen passende gulvhøyttalere til min lille hybel i en god stund nå, men har måttet krype til korset og velge rimeligere stativhøyttalere isteden, da hverken penger eller størrelsen på rommet strakk til.

 

Sjekket hva hifiklubben hadde å tilby av dette, og da jeg lenge har hatt lyst på B&W, er det nå disse jeg skal ut å handle ved månedsskiftet sep/okt. Men ettersom jeg solgte hele mitt gamle anlegg da jeg flytta - for øvrig ett par CV E-712 og en NAD C320BEE - mangler jeg dermed forsterker og cd-spiller. (Brukte en crappy dvdspiller som lydkilde tidligere).

 

Hører fortrinnsvis på rock og metal, eksempelvis Metallica, Maiden, Opeth, Dire Straits, Mastodon o.l.

 

Hva vil dere foreslå når det gjelder forsterker og lydkilde?

 

Om dere har noen erfaringer med 685, vil jeg gjerne høre deres synspunkt på dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja det tror jeg, men da ville jeg lagt på de 100-lappene det koster ekstra å kjøpt 640A v.2.

Hvis du bor ett sted som har hifiklubben i nærheten så ville jeg dratt dit og spurt om en prøvelytt. Det bør ikke være noe problem.

Ja jeg vurderte 640, men fant en 540 på qxl. Men det er en eldre versjon med mindre watt..

 

Har hifiklubben i Trondheim som nærmeste, skal stikke innom en tur til neste helg.

 

Høres det bra ut, blir det kjøp! =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...