Gå til innhold

Warhammer Online: Scenarioes: Damage og Healing done

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dro akkurat ca 75k DMG på Mourkain Temple med min Engi. 10 killing blows.

Nice, kult og se at angineers kan dra ut litt skade også.

Di ser ganske morsomme ut og spille, drive mye jevelskap med diverse "tools" virke det som

Skrevet
Dro akkurat ca 75k DMG på Mourkain Temple med min Engi. 10 killing blows.

Apefisk..... Du er på Eight peaks serveren?

Das stimmt! Hva er ditt nick der?

Har poket deg I scenario:-D

Nick er, Groinpoker. Squig Herder:-D Jepp er en liten koselig goblin.-D

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Ja det må jeg si. Det var en del dmg.. Hvilken spec er du? Løper du bare rundt å dotter?

Edit: Pocket healer regner jeg med du hadde?

Endret av Konamixx
Skrevet
Ja det må jeg si. Det var en del dmg.. Hvilken spec er du? Løper du bare rundt å dotter?

Edit: Pocket healer regner jeg med du hadde?

Dot spec ja. Eneste som gjelder. Mobilitet = win.

Går som regel for å fokuse ned svake targets (alt bortsett fra høy level tanks :p). Boiling blood, detonate, ignite, playing with fire, mage bolt, withering heat er det ikke mange som overlever. Når folk står stacket er det detonate og\eller rain of fire.

Hadde grei nok healing ja, men grunnen til at jeg klarte så mye var fordi desto siden hadde veldig god healing. Alltid targets å ta av og de overlevde som regel random dottingen. I sånne tilfeller er det ikke mye hjelp i å bare dotte random (forutnom å holde healerene opptatt og "mykne opp" targets), så da tar man til fokusing. Da går ting fort ned.

Skrevet

Ja BW's er forferdelige med dotting. Når jeg kommer litt for nær med sorcen min så popper det gjerne 10 dots og da er jeg toast før jeg får snudd meg. Ufattelig moro å spille BW/Sorc når du har en healer med deg. 100 DM/Comb hele tiden og dmg og killingblows flyr i været.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...