Gå til innhold

Warhammer Online: Scenarioes: Damage og Healing done

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat fått en Bright Wizard opp på level 11 og klarte nettopp å dytte ut 37k skade på et scenario. Kan ikke huske å ha sett noen andre få det til.

Så post deres scores.

Dette var altså Nordenwatch, men post alle scenarioes.

post-13018-1222198766_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som Bright Wizard lå jeg mellom 50k til 100k damage i T2 scenarioene. Som oftest lå jeg faktisk på 90k, men det var vanskelig å gå mye over det av en eller annen grunn.

imo6l3.jpg

Den gamen der fikk faktisk ikke Destruction en eneste kill, var derfor jeg hadde ett score screenshot liggende. En vanlig game varer jo litt lenger enn knappe 6 minutter, så da får jeg mer tid til å få damagen opp mot 100k.

Skrevet
Som Bright Wizard lå jeg mellom 50k til 100k damage i T2 scenarioene. Som oftest lå jeg faktisk på 90k, men det var vanskelig å gå mye over det av en eller annen grunn.

imo6l3.jpg

Den gamen der fikk faktisk ikke Destruction en eneste kill, var derfor jeg hadde ett score screenshot liggende. En vanlig game varer jo litt lenger enn knappe 6 minutter, så da får jeg mer tid til å få damagen opp mot 100k.

Lol, failed@Destruction.

Egentlig tror jeg det er ganske mange små unger som spiller det og de er ikke særlig skilla mens på order siden er det flere skilled folk...

Skrevet (endret)
Lol, failed@Destruction.

Egentlig tror jeg det er ganske mange små unger som spiller det og de er ikke særlig skilla mens på order siden er det flere skilled folk...

Oi, det var en drøy påstand (har vel sett den før på div wow forum). Tror du virkelig det er så mange "kids" som spiller MMOer og at de spiler dårligere enn "oss" andre? Jeg tror at de som suger rett og slett bare ikke er vant med pvp, noe som tar litt tid å venne seg til. Har neppe noe med alder å gjøre. Å spille BW f.eks. er rimelig enkelt, men likevel kan jeg gå inn og vinne damage done på level 1 (dotmania).

Edit: Det er virkelig gøy å spille når man har flinke healere med seg.

Snakket med en morsom kar ingame her om dagen som mente at healing var så dårlig at det ikke hadde noe å si. Lo godt da.

Endret av Zappy
Skrevet
Lol, failed@Destruction.

Oi, det var en drøy påstand (har vel sett den før på div wow forum). Tror du virkelig det er så mange "kids" som spiller MMOer og at de spiler dårligere enn "oss" andre? Jeg tror at de som suger rett og slett bare ikke er vant med pvp, noe som tar litt tid å venne seg til. Har neppe noe med alder å gjøre. Å spille BW f.eks. er rimelig enkelt, men likevel kan jeg gå inn og vinne damage done på level 1 (dotmania).

Edit: Det er virkelig gøy å spille når man har flinke healere med seg.

Snakket med en morsom kar ingame her om dagen som mente at healing var så dårlig at det ikke hadde noe å si. Lo godt da.

Nei jeg bare sier det fra den serveren jeg spiller på "sea of dreams" der jeg og noen venner spiller Destruction.

Vi er med i det største guildet på serveren og jeg skal si deg det står mye "Gtg,l8r osv. i chatten."

Men kunne jo tenkes siden destruction ser litt kulere ut enn Order? når jeg var liten ville jeg jo hvertfall rolla det som så kult ut...

Skrevet

Jeg er 35 år og vil fremdeles rolle det som ser best ut:)

Derfor rollet jeg selvsagt Witch Hunter:)

Eneste jeg kan tenke meg at alder kan ha en betydning på, er at kids (5-17 år) kan være bedre på refleks enn oss litt eldre. Kanskje pga dem har spilt siden dem var 5 år (Selv startet jeg min pc-spilling som 16 åring...aaalt for sent)...

Et eksempel er jo; Den jeg vet om som var best på pvp (i guildet vårt) i wow var en ufordragelig kladd av en 14-åring.

Skrevet
(Selv startet jeg min pc-spilling som 16 åring...aaalt for sent)...

OT:

Når du var 16 år var vel året 1989 og det var vel rundt da den første 486 DX 33Mhz kom ut så så alt for seint begynte du vel ikkje... :)

OT:

Scenarios handler vel egentlig ikkje om DU kjem på første plass på damage eller healing men heller korleis gruppa speler i lag.

Er jo liten vits vist du har stått å nuka ein tank som har healer på seg i 10min og når deko tapte seier du, "ja ja, eg gjorde nå mitt fordi eg har gjort mest skade"

Skrevet

OT:

Når du var 16 år var vel året 1989 og det var vel rundt da den første 486 DX 33Mhz kom ut så så alt for seint begynte du vel ikkje... :)

OT:

Scenarios handler vel egentlig ikkje om DU kjem på første plass på damage eller healing men heller korleis gruppa speler i lag.

Er jo liten vits vist du har stått å nuka ein tank som har healer på seg i 10min og når deko tapte seier du, "ja ja, eg gjorde nå mitt fordi eg har gjort mest skade"

Det er begrenset hva nytte du kan gjøre av deg om du ikke gjør det bra i kamp. Selvfølgelig, ikke alt er målbart, men om jeg dreper 10 folk så har jeg vært nyttig uansett hvordan du vrir og vender på det. Avhenger selvfølgelig mye av hva scenario man spiller, men de fleste har dreping av fienden et fokus for å vinne.

Skrevet
Nei jeg bare sier det fra den serveren jeg spiller på "sea of dreams" der jeg og noen venner spiller Destruction.

Vi er med i det største guildet på serveren og jeg skal si deg det står mye "Gtg,l8r osv. i chatten."

Men kunne jo tenkes siden destruction ser litt kulere ut enn Order? når jeg var liten ville jeg jo hvertfall rolla det som så kult ut...

Da jeg rollet destruction, var jeg litt redd for dette, men etter 20 ranks har jeg enda til gode å møte en skikkelig drittunge, og er faktisk overrasket over hvor modent miljøet på serveren er. Spiller forresten på Karak Azgal eller noe i den duren.

Jeg tviler forresten sterkt på at det bare er barn som bryr seg om utseendet til karakteren sin, da det faktisk er et rollespill, og får du valget mellom å velge to relativt like classer ville du nok fremdeles velge den som så kulest ut... jeg vet jeg ville gjort det ihvertfall.

Skrevet

Enig i det der. Bedre med en gruppe på 20, enn 20 enkeltspillere :) For å dra paralleller til wow; det er ikke alltid HK-farmerene som avgjør kampen. (understatement of the year 2008)

Jeg liker folk som healer. Jeg liker folk som passer på healeren. Jeg liker ikke grupper på 5+ medspillere som lar healerene våre dø fordi de flyr etter én kar med 5% HP for å få sin killing blow. De klarer å drepe han, healeren vår blir slakta, og en del av oss andre sliter da som en direkte konsekvens av manglende teamwork. Skal jeg stå foran og ta juling, trenger jeg heals.

Ser helst at racet om å gjøre mest skade ikke går ut over battlefield objectives. Om noe skal forsvares eller cappes, så er det faktisk en jobb noen må gjøre, hvis ikke taper vi. Som på screenshottet med destruction med 0 poeng. Ser for meg at det var mange der som tenkte "jeg vil drepe spillere, la de andre ta seg av det andre". Og da går det sånn.

Skrevet

Ligger som regel blant top 3 på healing.

Spilt mye som dps i pvp i wow, i det siste og er syyyykt lei av dårlige healere som blir danket ut av folk som bandager seg selv et par ganger.

Så jeg bare må spille healer ellers blir jeg gal snart trur jeg :p

Skrevet (endret)
OT:

I forhold til oss som startet med spill og programmering på CommodoreVic20 (release 1980), Com64 (1982) og deretter Amiga 500 (1987) er han (og alle andre) "sent ute"..

men det var vel ikke poenget i denne tråden, skulle bare poengtere at det finnes flere av oss "gamlinger" litt over 30 her ;)

Endret av Bruutahl
Skrevet
OT:

I forhold til oss som startet med spill og programmering på CommodoreVic20 (release 1980), Com64 (1982) og deretter Amiga 500 (1987) er han (og alle andre) "sent ute"..

men det var vel ikke poenget i denne tråden, skulle bare poengtere at det finnes flere av oss "gamlinger" litt over 30 her ;)

å herremin er det så lenge siden..jaja du måtte bare minne oss resten på om det der! :D

Skrevet (endret)

meg på en dårlig dag med min marauder i lvl 17:)

267495.jpeg

94 000 dmg for de som ikke ser d :p

tviler på at ingen andre meele folk har klart det der med en match på ca 8 min x)

Endret av ezkoo125
Skrevet
meg på en dårlig dag med min marauder i lvl 17:)

267495.jpeg

94 000 dmg for de som ikke ser d :p

tviler på at ingen andre meele folk har klart det der med en match på ca 8 min x)

Men dere tapte kampen så det suste,,,,,,,

Kanskje pga ego tripper som dere at vi taper mer enn vi må.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...