Gå til innhold

Weapon unlock i Battlefield Bad Company


~ David ~

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Trur det kun er hvis du har andre spill fra battlefieldserien du kan registrere der. Du blir veteran hvis du har vært i krigen før, sant.

Så hvis du f.eks har battlefield 2 til pc, så kan du registrere det der vil jeg tro.

 

Håper det løser problemet.

Lenke til kommentar

Jeg har også registrert meg der, med 3 forskjellige e-post adr. til og med. Har heller ikke fått noe kode på e-post. Utrolig irriterende, men det er vel bare sånn EA er. Man skal få et våpen ved å registrere seg, så skal man få et til ved å registrere en av de tidligere Battlefield spillene hvis man har det.

Lenke til kommentar

Jeg har fått de fire andre, det er den Find-all-five pakken. Fikk tre av de ved å taste inn koder fra hjemmesiden deres, den fjerde ved å registrere meg, den ble låst opp automatisk da jeg logget på Xboxen etterpå.

 

Savner ikke det siste våpenet egentlig, men vil jo ha det jeg har gjort noe for å få, føler meg lurt ellers :(

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

De koster 1 'credit' hver. Hvor mange du har står i Unlocks-menyen, der du låser de opp. Hvis ikke det skjer noe når du trykker på et våpen betyr det at du ikke har credits. Da er det bare å levle opp og få fler credits :)

 

Jeg har nå alle bortsett fra den som man må være registrert veteran for å få.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...