Rest1peace Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Hei, jeg begynner å bli litt lei av wow, også har jeg noen spørsmål jeg gjerne vil at dere lesere skal svare på. 1. Kan noen forklare meg eller gi meg en slags link til en netside som forklarer klassene veldig nøye( har sjekket ut warhammer online web siden og fant ikke akkurat det jeg leitet etter)Vurderte og begynne som witch hunter eller shadow warrior så hadde vært alle best om det blir forklart mest om de. 2. Hva er hovedforskjellen på wow og warhammer online? 3. Hvordan er pvp forholdene? 4. Hva er hoved fokuset i spillet? tar det lang tid å levle opp eller er det mest end gamet det er fokus på osv?. 5. crafting, hvordan fungerer det? Takk på forhånd.
MrLee Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 (endret) 1 . usikker 2. Hovedforskjellen på WoW og WAR er i all hovedsak at WoW var fra starten av fokusert på PvE. WAR er laget med PVP i tankene. 3. MEGET bra. Her er det Realm vs realm.. ergo ikke noe din gruppe mot den andre. Men hele serverens Faction mot den andre. Hvis tilstandene blir noe likt som det var i dark age of camelot så blir det storstilt sammarbeid mellom alle guilds på samme faction mot den andre, istedet for meget oppstykkede lag som i WoW. Det utvikles rett og slett en "Realm pride" som alle deler. Hver sone har egen PvP del der det foregår konstant kamp om keeps og andre strongpoints. 4. endgame PvP og/eller pvP generellt. Du får tilogmed XP i PVP og scenarios (Battlegrounds) og kan starte med PvP fra rank(level) 1 om du vil. 5. foreløpig dårlig. Det er to crafting skills i tillegg til 3(4?) gathering. Men det blir nok utviklet etterhvert. Endret 23. september 2008 av MrLee
Rest1peace Skrevet 23. september 2008 Forfatter Skrevet 23. september 2008 (endret) Edit: Kommer eller er det trail på dette spillet? Herregud jeg har savnet et spill som på en måte greir å arrangere realms vs realms eller gvg stor fighter, likte egentlig litt konseptet i aoc med at "hvis du ganker en i vår guild, ganker vi guild memberene dine 1000 ganger" Endret 23. september 2008 av Rest1peace
Purplehaze Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Herregud jeg har savnet et spill som på en måte greir å arrangere realms vs realms eller gvg stor fighter, likte egentlig litt konseptet i aoc med at "hvis du ganker en i vår guild, ganker vi guild memberene dine 1000 ganger" I WAR får du en achievement (og sikkert en tittel) for å drepe en HHAAUUGG med guildledere Tror WAR kommer til å tilby det råeste du noensinne har sett i massive PVP seksjonen. Jadajada, EVE er svært, men.. WAAAAGH!!! Det eneste WAR mangler, for min del akkurat nå, er flere folk. Er litt tomt rundt om, MEEEEEN nå har jeg dessverre kommet online ganske seint de siste dagene. Sikkert flere stunties på mere kristlige klokkeslett
Rest1peace Skrevet 23. september 2008 Forfatter Skrevet 23. september 2008 Herregud jeg har savnet et spill som på en måte greir å arrangere realms vs realms eller gvg stor fighter, likte egentlig litt konseptet i aoc med at "hvis du ganker en i vår guild, ganker vi guild memberene dine 1000 ganger" I WAR får du en achievement (og sikkert en tittel) for å drepe en HHAAUUGG med guildledere Tror WAR kommer til å tilby det råeste du noensinne har sett i massive PVP seksjonen. Jadajada, EVE er svært, men.. WAAAAGH!!! Det eneste WAR mangler, for min del akkurat nå, er flere folk. Er litt tomt rundt om, MEEEEEN nå har jeg dessverre kommet online ganske seint de siste dagene. Sikkert flere stunties på mere kristlige klokkeslett Jaja, men nå er det jo nettopp komt i butikkene da, + at det er sikkert mange som meg som liker å få litt informasjon om spillet før man kjøper det, men nå er jeg sikkert, det eneste som står i pannen min nå er warhammer online, er luta lei wow, gledet meg faktisk til wotlk, men jeg kommer bare til å ha den samme kjedelige følelsen, kanskje det er nye koninents osv, men in the end er alt det samme, vil prøve og oppleve noe nytt^^
Dimas Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 *snip*Det eneste WAR mangler, for min del akkurat nå, er flere folk. Er litt tomt rundt om, MEEEEEN nå har jeg dessverre kommet online ganske seint de siste dagene. Sikkert flere stunties på mere kristlige klokkeslett Hmm, merkelig... selv syns jeg det er folk overalt, til alle døgnets tider, har gjort public quests med 2 grupper klokka 03:15 på en tirsdagsnatt
Rest1peace Skrevet 25. september 2008 Forfatter Skrevet 25. september 2008 *snip*Det eneste WAR mangler, for min del akkurat nå, er flere folk. Er litt tomt rundt om, MEEEEEN nå har jeg dessverre kommet online ganske seint de siste dagene. Sikkert flere stunties på mere kristlige klokkeslett Hmm, merkelig... selv syns jeg det er folk overalt, til alle døgnets tider, har gjort public quests med 2 grupper klokka 03:15 på en tirsdagsnatt Kjøpte spillet i går, det er helt rått, og jeg syntes også det yrer med folk, men det jeg forsatt savner er litt mer "action" i general chat:
gamer73 Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Jeg håper dem fikser det slik at man kan ha en pisspreikkanal for hele ordersiden liksom..
Rest1peace Skrevet 25. september 2008 Forfatter Skrevet 25. september 2008 Jeg håper dem fikser det slik at man kan ha en pisspreikkanal for hele ordersiden liksom.. Skjer nokk noe snart, trodde faktisk aldrig jeg skulle savne barrens chatten i wow lol:P
Zappy Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Det er vel fordi chat boksen er rimelig labert satt opp atm. Spammes av NPCer som snakker og div. annet møl. Folk flest vet ikke hvordan man setter opp filter heller. I tilegg er /1 chatten bare for små områder og ikke hele sonene. Så snart de får fikset det blir det nok masse spam som dere kan bryne dere på.
gamer73 Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Men guild chat er også en fin ting for prat:) Må bare skaffe meg et guild først. I wow koste jeg meg i timesvis med filosofiske analyser av alt mulig rart...fra det å tørke seg i ræven til meningen med livet:) I general chat bør jo man være en smule mer saklig hehe.. Men dem fikser nok chat-opplegget etterhvert ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå