Gå til innhold

Ny Offisiell Fallout3 side oppe og går!


Fenixen

Anbefalte innlegg

prepareforthefuture

 

 

Knallbra ny side lansert av bethesda! Masse videoer og nytt ingame footage! :love:

 

På tven kan du velge kanaler og få se morsomme videoer, når filmklippene er ferdig får du en interaktiv sekvens der du kan klikke rundt på skjermen og få filmer fra spillet osv.. prøv ut, anbefales =)

 

Anbefaler å gå gjennom den interaktive sekvenser etter film 5; Hysterisk bra :D

 

 

Absolutt en kjempekandidat til årets spill i mine øyne, noe så gjennomført ser en ikke ofte.. mgs4 får konkurranse :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fallout 1&2 er nok ikke nødvendig for å spille fallout 3 nei.. men det gir jo seff mye ekstra "verdi".. humoren i fallout2 er konge, og ut i fra videoene ser vi tydelig at bethesda har tatt vare på dette og forsterket det ytterliggere.. I tillegg har dere vel ikke noe forhold til The Enclave og brotherhood of steel osv som jeg vil tro er like sentrale i fallout3 som i forgjengeren.. Uansett har dere nok en fantastisk spillopplevelse i vente =)

 

gaz: matboksen hadde vært konge :D

Lenke til kommentar
Samme her. Prøvde Morrowind i ca 5 minutt. Men Oblivion har eg brukt vesentleg meir tid i.

 

Gledar meg skikkelig til fallout 3. Lurar på å bestille limited edition med matboks og greier :)

 

matboks faktisk :D

 

lurer på om eg skal bestille Limited her og.

 

Det er en skikkelig fet boks med masse stæsh, god side med mye rått der!

Lenke til kommentar
Herlig! Matboksen er jo et must for fans av serien. Selvom jeg er noe skeptisk til Bethesdas evne til å videreføre den geniale stemningen og feelingen fra de tidligere spillene.

 

Er dog litt usikker på om jeg skal ha det til PC eller PS3.

Noen som vil dytte meg i riktig retning? :)

 

har du sett filmene på siden jeg linket til øverst? Hvis ikke det er fallout-stemning så vet ikke jeg :D Men joda, håper det også er videreført godt nok inn i gameplayet.

 

Angående pc eller ps3.. Som oblivion er det jo lettere og mindre mask å spille på pc spør du meg, menne stor tv og lyd trekker mot ps3. Dersom du har testet oblivion på begge konsoller er nok dette det nærmeste du kommer i hvertfall.. opp til hver enkelt hva som er best tenker jeg :)

 

Planen min er å spille på begge, kjøper det til ps3 og spiller snill der, fikser det til pc også og spiller ond der :p

 

EDIT: Kom på noe kjempeviktig! Addon til fallout3 kommer ikke på ps3, men bare på pc og xbox! Derfor er jo spillet seff et must å ha hvertfall på pc om en er skikkelig fan.

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
EDIT: Kom på noe kjempeviktig! Addon til fallout3 kommer ikke på ps3, men bare på pc og xbox! Derfor er jo spillet seff et must å ha hvertfall på pc om en er skikkelig fan.
Ikkje på XBOX360 (som òg får addon pack) om du er fan altså?

No svarte han han på dette då :

 

Er dog litt usikker på om jeg skal ha det til PC eller PS3.

Noen som vil dytte meg i riktig retning?

X360 var vel ikkje mykje til val der ?

Endret av Belzebob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...