Gå til innhold

Hvilket spill? Pure, MoterStorm, eller Fuel?


Meh.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på hvilket av disse spillene du kommer til å kjøpe, eller har kjøpt:

 

Pure

MotorStorm

Fuel

MotorStorm: Pacific Rift

 

Jeg vet ikke de store forskjellene på spillene, men foreløpig gleder jeg meg mest til MotorStorm: Pacific Rift, men jeg lurer på hva du mener er det beste kjøpet, og hvorfor.

 

Som du kanskje skjønner så har jeg planer om å kjøpe ett av disse spillene, eller et annet lignende spill, hvis noen kan anbefale noe annet.

 

Selv synes jeg at MotorStorm var litt kjipt fordi loadingen tok så lang tid... :hrm:

Vet noen noe om hvordan den blir i Pacific Rift?

 

Jeg er på en måte litt skeptisk til Fuel fordi det i traileren virker som om det er litt overdrevent mange naturkatastrofer.

 

Jeg har ikke sett så mye på Pure, men etter det jeg har sett synes jeg det virker som om det er ATV i SSX-stil.

 

Er det noen som har noen andre sammenligninger, eller råd når det gjelder dette?

 

(Sorry hvis det finnes en lignende tråd fra før)

Endret av RedZtone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har Motorstorm og likte det såpass godt at jeg sikkert kommer til å kjøpe 2-ern også. Pure-demoen var veldig artig men kanskje litt for lett(?) Fuel må jeg lære litt mer om før jeg bestemmer meg. Men det frister veldig å kjøre rundt på de enorme områdene.

 

Fullt mulig at jeg kjøper alle tre.

Lenke til kommentar
Jeg har Motorstorm og likte det såpass godt at jeg sikkert kommer til å kjøpe 2-ern også. Pure-demoen var veldig artig men kanskje litt for lett(?) Fuel må jeg lære litt mer om før jeg bestemmer meg. Men det frister veldig å kjøre rundt på de enorme områdene.

 

Fullt mulig at jeg kjøper alle tre.

 

Jeg har ikke MotorStorm selv, men jeg lånte det av en kompis en gang. Jeg syntes loadingen var litt i overkant av lang. Man brukte jo nesten lenger tid på den enn på å kjøre banen...

Jeg håper som sagt at Pacific Rift ikke har like lang loading.

 

Når man ser bort ifra loadinga er jo spillet veldig bra!

Det som er ekstra bra på Pacific Rift er jo at man ikke bare kjører i ørkenen, men også i jungelen. Det gjør spillet mye mer aktuelt for min del. Det er heller ikke så dumt om grafikken forbedres ett ørlite hakk.

Lenke til kommentar

Jeg har Motorstorm og elsker det, har allerede forhåndsbestilt 2 ern.

Pure demoen syns jeg var alt for lett og dessuten så er det vl disney som har laget spillet, så nei det skal ikke i hyllen.

 

Ang. loadingen på Motorstorm så var denne utrolig lang, grunnen til det var at utviklerne av Motorstorm hadde dårlig tid på seg pluss at de ikke hadde erfaring med ps3 før. Dette skal være fikset i 2ern, og i demoen var loadingen mye kjappere.

Lenke til kommentar

Hoi.

 

Sitter selv på Motorstorm og kommer garantert til å kjøpe 2'ern. Satt og spilte demoen til Pacific Rift i går og fikk lyst til å ta opp igjen 1'ern.

 

Når det gjelder loadetiden så skjedde det noe i går når jeg plukket det ut av hyllen og satte det i PS3'n. Ved oppstart ble det initialisert en oppdatering som tok ganske så lang tid, men når den var ferdig merket jeg at loadetiden i menyene, samt innlastingen av banene var nærmest halvert i forhold til hvordan de var. Er det noen andre som har sett dette, og kan bekrefte det? Eller er jeg den eneste heldige der?

 

Ellers ble jeg ikke særlig begeistret over Pure. Det så fabelaktig flott ut rent graikkmessig, men jeg tipper etter etpar runder så er en lei av gameplayet. Motorstorm er det jo mye mer variert mtp flere kjøretøy, samt kjøper du det brukt på f.eks. EBGames så koster det deg drøyt 150,-. Fuel har jeg ingen formening om, så det kan jo alltids overraske...

Lenke til kommentar
Hoi.

 

Sitter selv på Motorstorm og kommer garantert til å kjøpe 2'ern. Satt og spilte demoen til Pacific Rift i går og fikk lyst til å ta opp igjen 1'ern.

 

Når det gjelder loadetiden så skjedde det noe i går når jeg plukket det ut av hyllen og satte det i PS3'n. Ved oppstart ble det initialisert en oppdatering som tok ganske så lang tid, men når den var ferdig merket jeg at loadetiden i menyene, samt innlastingen av banene var nærmest halvert i forhold til hvordan de var. Er det noen andre som har sett dette, og kan bekrefte det? Eller er jeg den eneste heldige der?

 

Ellers ble jeg ikke særlig begeistret over Pure. Det så fabelaktig flott ut rent graikkmessig, men jeg tipper etter etpar runder så er en lei av gameplayet. Motorstorm er det jo mye mer variert mtp flere kjøretøy, samt kjøper du det brukt på f.eks. EBGames så koster det deg drøyt 150,-. Fuel har jeg ingen formening om, så det kan jo alltids overraske...

 

Det nyeste Gamereactor skriver om MtorStorm 1.5, jeg vil anta at det er en tilleggspakke for å akkurat fikse de "kjipe" elementene som var der før. Jeg har ikke lest hele artikkelen, men jeg vil anta at det er sånn.

(Jeg har ikke MotorStorm selv, derfor får jeg ikke sjekket ut oppdateringen)

Lenke til kommentar
Hoi.

 

Sitter selv på Motorstorm og kommer garantert til å kjøpe 2'ern. Satt og spilte demoen til Pacific Rift i går og fikk lyst til å ta opp igjen 1'ern.

 

Når det gjelder loadetiden så skjedde det noe i går når jeg plukket det ut av hyllen og satte det i PS3'n. Ved oppstart ble det initialisert en oppdatering som tok ganske så lang tid, men når den var ferdig merket jeg at loadetiden i menyene, samt innlastingen av banene var nærmest halvert i forhold til hvordan de var. Er det noen andre som har sett dette, og kan bekrefte det? Eller er jeg den eneste heldige der?

 

Ellers ble jeg ikke særlig begeistret over Pure. Det så fabelaktig flott ut rent graikkmessig, men jeg tipper etter etpar runder så er en lei av gameplayet. Motorstorm er det jo mye mer variert mtp flere kjøretøy, samt kjøper du det brukt på f.eks. EBGames så koster det deg drøyt 150,-. Fuel har jeg ingen formening om, så det kan jo alltids overraske...

 

Det nyeste Gamereactor skriver om MtorStorm 1.5, jeg vil anta at det er en tilleggspakke for å akkurat fikse de "kjipe" elementene som var der før. Jeg har ikke lest hele artikkelen, men jeg vil anta at det er sånn.

(Jeg har ikke MotorStorm selv, derfor får jeg ikke sjekket ut oppdateringen)

 

Jeg tror den artikkelen peker til at Motorstorm 2 egentlig kunne sees på som versjon 1.5 på grunn av for lite nytt innhold (Gamereactors mening, ikke min). Etter å spilt demoen, både singleplayer og splitscreen, så kan jeg ikke si annet at jeg gleder meg stort til det lanseres!

Lenke til kommentar
Jeg har Motorstorm og elsker det, har allerede forhåndsbestilt 2 ern.

Pure demoen syns jeg var alt for lett og dessuten så er det vl disney som har laget spillet, så nei det skal ikke i hyllen.

 

Ang. loadingen på Motorstorm så var denne utrolig lang, grunnen til det var at utviklerne av Motorstorm hadde dårlig tid på seg pluss at de ikke hadde erfaring med ps3 før. Dette skal være fikset i 2ern, og i demoen var loadingen mye kjappere.

 

Tull. Disney er utgiver av spillet, ikke utvikler (de som "lager" spillet)

Hvis du velger å vrake Pure pga. det, så synd for deg. Det har faktisk fått ganske så gode kritikker, og demoen var dritgøy etter min mening. Mye mer intenst enn Motorstorm.

 

se her

 

EDIT: Mente selvsagt utvikler xD

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Jeg har Motorstorm og elsker det, har allerede forhåndsbestilt 2 ern.

Pure demoen syns jeg var alt for lett og dessuten så er det vl disney som har laget spillet, så nei det skal ikke i hyllen.

 

Ang. loadingen på Motorstorm så var denne utrolig lang, grunnen til det var at utviklerne av Motorstorm hadde dårlig tid på seg pluss at de ikke hadde erfaring med ps3 før. Dette skal være fikset i 2ern, og i demoen var loadingen mye kjappere.

 

Tull. Disney er utgiver av spillet, ikke utgiver (de som "lager" spillet)

Hvis du velger å vrake Pure pga. det, så synd for deg. Det har faktisk fått ganske så gode kritikker, og demoen var dritgøy etter min mening. Mye mer intenst enn Motorstorm.

 

se her

 

Hva mener du med "utgivere av spillet, ikke utgivere"?

Mener du utviklere, kanskje?

Endret av RedZtone
Lenke til kommentar
Jeg har Motorstorm og elsker det, har allerede forhåndsbestilt 2 ern.

Pure demoen syns jeg var alt for lett og dessuten så er det vl disney som har laget spillet, så nei det skal ikke i hyllen.

 

Ang. loadingen på Motorstorm så var denne utrolig lang, grunnen til det var at utviklerne av Motorstorm hadde dårlig tid på seg pluss at de ikke hadde erfaring med ps3 før. Dette skal være fikset i 2ern, og i demoen var loadingen mye kjappere.

 

Tull. Disney er utgiver av spillet, ikke utgiver (de som "lager" spillet)

Hvis du velger å vrake Pure pga. det, så synd for deg. Det har faktisk fått ganske så gode kritikker, og demoen var dritgøy etter min mening. Mye mer intenst enn Motorstorm.

 

se her

 

Er jo ikke bare derfor da, syns demoen var kjedelig.

Lenke til kommentar
Er jo ikke bare derfor da, syns demoen var kjedelig.

 

Second that! Tror det hele blir for ensformig. Har tittet litt på Fuel nå og siden Codemasters har levert to solide racere tidligere (Grid og Dirt) så tror jeg dette kan bli vel så bra!

 

Nja litt skeptisk.

Nå har ikke jeg sett noe av Fuel da, men jeg likte verken dirt eller grid noe særlig. Ble alt for vanskelig og ha kontroll over bilen, nå kan det jo tenkes at det skyldes at jeg er über n00b å da. Men har aldri hatt problemr med bilspill før, dirt og grid hadde jeg problemer med.

Endret av Jo Are
Lenke til kommentar

For min del er det ingen tvil: Fuel ser fantastisk spektakulært ut, og med den gode jobben codemasters gjorde med CM Dirt, er jeg ikke i tvil om at Fuel blir helt konge. Men det kommer ikke før 2009, så kan godt hende jeg skaffer meg Pure også. Motorstorm Pacific rift er jeg heller tvilsom til etter å ha lest siste gamereactor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...