KjellV Skrevet 25. mars 2003 Skrevet 25. mars 2003 Puttet i en 3GB harddisk i går, satte den disken jeg vanligvis bruker til slave og installerte Server 2003 Beta på den nye disken. I dag tok jeg ut den "nye" disken og satte den gamle til Master igjen. Alt fungerte fint og XP lastet uten problemer. Da programmene som ligger i Oppstart skulle starte kom det feilmelding. Ikke noe å bry seg om. Gikk inn i min datamaskin og såg følgende: Harddisk C: Harddisk D: WTF? Kjører jo XP! Skulle installert Partitionmagic men er ikke så enkelt uten diskplass.. Hva kan jeg gjøre? Vil ikke formatere
V1sual Skrevet 25. mars 2003 Skrevet 25. mars 2003 Drit i de store bildene... Du kunne kanskje klart å forminske det litt??? eller ihvertfall få det riktig Vei!!!
KjellV Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Skrevet 25. mars 2003 Drit i de store bildene... Du kunne kanskje klart å forminske det litt??? eller ihvertfall få det riktig Vei!!! Og du har vel ikke hørt om å lese nettikette før du begynner å poste? Bildene ble slik pga skulla ha mest mulig nyttig informasjon på dem. Resize? Er ikke så lett å lagre bilder når man ikke har diskplass..
KjellV Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Skrevet 25. mars 2003 OK. Fikk til å lagre bildet på digitalkameraet. Aida sier partisjonene er på ca 5GB og ca 32GB. Mystisk! Resize er for mye å be om EDIT: Disk nr 2 er digitalkameraet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå