Gå til innhold

Er Netshop seriøse?


Anbefalte innlegg

For prisen på deres nye kit 5DmarkII + 24-105L er heftige 34900kr! Kjøp samlet og betal 2000kr ekstra! (separat : 5D markII kr 23895 + 24-105L 8995kr = 32890kr!)

 

Trodde poenget med bundle var at det skulle bli billigere???

 

Over til noe mer seriøst; tror dere veiledende pris på 24k vil holde seg for 5DmarkII (bare hus) eller kan vi forvente at den senker seg mot 20k (som d700 i øyeblikket...)

 

Ps, til dere som har d travelt; Netshop har altså dette kit UBEKREFTET på lager 22 september... løp og kjøp! :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som alt for mange nettbutikker bruker de en useriøs dato for tilgjengelighet på produkter som ikke vil være tilgjengelig på en god stund, og forskyver denne med et par dager etter hvert. Dette er etter min mening villedende og jeg oppfordrer så mange som mulig sender e-mail til de butikkene det gjelder og gi uttrykk for dette hvis dere legger inn butikkerfaring i prisguiden.

 

Dette er noe jeg har gjort og kommer til å fortsette med, da er helt unødvendig å villede kunden slik. :)

 

 

Når det gjelder prisene i denne aktuelle saken, så er det mange produkter å holde orden på, så glipper forekommer alltid, det er bare å holde øyne åpne og benytte seg av muligheten hvis det er til sin egen fordel (men det var det kanskje ikke her). ;)

Endret av Oceanborn
Lenke til kommentar

Ja Netshop er seriøse,og at det står en slik pris lenge før de får det er ikke uvanelig i nettbutikker.

 

Feks var jo 50D priset hos de fleste  mellom 12000 og 13000 alikevel ble prisen senket når de kom i salg.

 

Kan også nevne at jeg snakket med Netshop ang prisen på 50D og da senket de prisen øyeblikkelig på sin nettside  med 500 kr til det den er i dag , ikke mange som det gjør :cool:

 

Og som en ser er dette som nevnes i post 1 allerede endret .

http://www.netshop.no/aspx/produkter.aspx?...Canon&a=vis

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...