Gå til innhold

Full HD 22 tommer. "Benq E2200 HD/A, 16:9, 1920x1080 60hz."


Cell_v14

Anbefalte innlegg

noen som har prøvd den på ps3 enda? og hvordan har dere som har den, fått den? nettbutikkene får den jo ikke på lager før 21.10 ca :O

 

Jeg fikk den lokale datasjappa å bestille inn fra Tech Data, fikk 2stk for 3000 spenn inkludert frakt "VGA versjon da"

ahhh, skjønner. ja, ser det nå at det hd som kommer litt senere. tror jeg venter til den kommer, vil ha hdmi og dvi;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ååååååå, nå har **** meg multicom utsatt det til 7.11 da! :mad::mad::mad::mad:

 

kraaaftig lei av å vente nå ass... det er fortsatt bare "forventes" datoen det er snakk om :(

 

er det mulig å spille ps3 på hda versjonen? eller må jeg ha hdcp-støtte?

edit: la til spørsmål.

Endret av chaos king
Lenke til kommentar

Har nå sett meg lei av å sitte å spille på en skjerm med bare 1280x1024 oppløsning, har tidligere brukt en CRT skjerm med den oppløsningen, akkurat nå så sitter jeg på en LCD med samme oppløsning, og ikke akkurat den beste responsen. Ser på hjemmesiden at responsen er 12ms :S Det er forøvrig en AG neovo F-419.

 

Har tittet litt rundt en ukes tid, og fant denne tråden her akkurat nå.

-Hvordan ville den skjermen her vært til spilling (E2200 HD)?

-Vil det være noe merkbart etterslep på skjermen? Regner egentlig med at det ikke blir noe merkbart, men kjekt å vite.

-Eller ville det vært bedre å kjøpe en med 1920x1200 kontra denne med ''bare'' 1920x1080?

Lenke til kommentar
Har nå sett meg lei av å sitte å spille på en skjerm med bare 1280x1024 oppløsning, har tidligere brukt en CRT skjerm med den oppløsningen, akkurat nå så sitter jeg på en LCD med samme oppløsning, og ikke akkurat den beste responsen. Ser på hjemmesiden at responsen er 12ms :S Det er forøvrig en AG neovo F-419.

 

Har tittet litt rundt en ukes tid, og fant denne tråden her akkurat nå.

-Hvordan ville den skjermen her vært til spilling (E2200 HD)?

-Vil det være noe merkbart etterslep på skjermen? Regner egentlig med at det ikke blir noe merkbart, men kjekt å vite.

-Eller ville det vært bedre å kjøpe en med 1920x1200 kontra denne med ''bare'' 1920x1080?

 

Jeg merker etterslep når jeg panorerer raskt på spill, men det gjelder nu også projektorn min..

Så du kan vel bruke vold å finni ut om den har etterslep i "dine øyne" :p

 

Når det gjelder 1920x1200 vs 1920x1080: Jeg mener 1920x1080 er bedre for da får du 16:9 oppløsning, og.. De skjermene koster jalla å ingenting, mens en 24 tommer med 1920x1200 koster 2800 for den mist prisete.

Lenke til kommentar
Jeg merker etterslep når jeg panorerer raskt på spill, men det gjelder nu også projektorn min..

Så du kan vel bruke vold å finni ut om den har etterslep i "dine øyne" :p

 

Når det gjelder 1920x1200 vs 1920x1080: Jeg mener 1920x1080 er bedre for da får du 16:9 oppløsning, og.. De skjermene koster jalla å ingenting, mens en 24 tommer med 1920x1200 koster 2800 for den mist prisete.

 

Regner med at etterslepet på disse skjermene knapt er synlig i forhold til den skjermen jeg sitter på nå da. Denne er bare helt tragisk for å si det mildt. :)

 

Blir nok veldig sannsynlig til å smelle til på en slik en når de får de inn, for lav pris til å la det være.

Samtidig så liker jeg 16:9 formatet på tv'n, så regner med at jeg liker det på denne og tenker jeg ;)

 

Takker for litt erfaring og tips.

Lenke til kommentar

Bestille denne fra netshop.no på søndag. Ser ut som en meget spennende (og billig!) skjerm. Netshop får den ikke på lager før den 24, så det betyr vel at jeg tidligst har den en gang til neste uke.

 

Har søkt en del etter folk som har testet 2200HD, og har funnet ut litt mer. Det som forstatt er uklart for meg, er om denne skjermen kan monteres på et VESA feste. På den amerikasne BenQ siden står det at den er VESA mountable, mens det ikke står oppgitt på den globale BenQ siden. Blir spennende å se hva som faktisk stemmer når den kommer i posten!

 

Forventer ikke det beste bildet av denne skjermen, da det er et TN panel som brukes. Men til den prisen skal jeg ikke klage :)

Lenke til kommentar
Bestille denne fra netshop.no på søndag. Ser ut som en meget spennende (og billig!) skjerm. Netshop får den ikke på lager før den 24, så det betyr vel at jeg tidligst har den en gang til neste uke.

 

Har søkt en del etter folk som har testet 2200HD, og har funnet ut litt mer. Det som forstatt er uklart for meg, er om denne skjermen kan monteres på et VESA feste. På den amerikasne BenQ siden står det at den er VESA mountable, mens det ikke står oppgitt på den globale BenQ siden. Blir spennende å se hva som faktisk stemmer når den kommer i posten!

 

Forventer ikke det beste bildet av denne skjermen, da det er et TN panel som brukes. Men til den prisen skal jeg ikke klage :)

 

TN panel har jo en begrenset innsynsvinkel :)

Men med engang du finner et IPS eller PVA panel til under 3k så sir du ifra xD

 

BTW jeg kan sjekke ut om det er VESA feste på dem jeg har ikveld :)

Lenke til kommentar

Ja, veldig bra om du kunne ha sjekket det!

 

Så på bildene på benq.com at det var en slags plate med "hud" på, bak. Lurer på om man må ta den vekk for å få tilgang til VESA festepunktene ... håper isåfall det er en mulighet :)

 

Jeg har bestilt HD utgaven og ikke HDA, som kun har analog (vga) inngang.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ja, veldig bra om du kunne ha sjekket det!

 

Så på bildene på benq.com at det var en slags plate med "hud" på, bak. Lurer på om man må ta den vekk for å få tilgang til VESA festepunktene ... håper isåfall det er en mulighet :)

 

Jeg har bestilt HD utgaven og ikke HDA, som kun har analog (vga) inngang.

 

Yes den har VESA! :p

Laga en mini review nu akkurat.

 

MiniReview

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...