Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har lyst på dame


Gjest Guest_rodstrupe_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_rodstrupe_*

Hei.

 

Først for å si litt om meg selv: Jeg er 23 år, går på universitetet i Bergen, har en sunn livstil og trener noen økter i uka, er sosial og som folk flest på min alder. Jeg har vært med på masse fester med den nye klassen, og har fått mange nye venner. Jeg er en snill fyr som jeg tror hadde vært en bra gutt å være sammen med mtp at jeg setter andre foran meg selv og jeg kan aldri tenke meg å være utro om jeg først skulle få meg dame. Jeg har et helt normalt utseende, nothing more, nothing less. Er ganske høy og heller ikke for tynn eller tykk.

 

Men, jeg har fått dårlig kontakt med jenter, og jeg er dritt lei av å være singel. Hele livet har jeg vært singel, med unntak av en sommerflørt som ble litt seriøs og varte noen måneder. Jeg har aldri hatt problemer med å få meg noen one-night stands osv, så jeg er ikke helt uerfaren heller.

 

Kan noe forklare meg hva det er jeg gjør feil? Det jeg sliter litt med er dårlig selvtillit noen ganger. Begynner fort å mumle og stamme litt når jeg blir nervøs, men jeg er ikke en usikker fyr ellers. Jeg blir ofte så redd for hva andre synes om meg, og det blir fort til at jeg kun snakker om "safe" temaer som f.eks skole og vær og sånn når jeg er på tomannshånd med jenter. Jeg har dårlig fantasi når det kommer til samtaleemner med jenter, og vet jeg fort blir kjedelig, hehe..

 

Dere aner ikke hvor dritt lei jeg er av alle venner og venninner som hele tiden forteller om hvor merkelig det er at jeg er singel. Jeg vil ikke være singel! Jeg er frempå med de damene jeg liker, men ingen biter på.

Det ble litt av en smørje det her, men håper noen kan komme med noen innspill.

 

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_qwseyvnd_*

Kort sagt: du tenker for mye på det.Ikke tenk på at du skal ha en, bare klar deg uten en dame ihvertfall, så kommer de, fordi de begynner å merke at du klarer deg fint selvstendig.

Lenke til kommentar
Kort sagt: du tenker for mye på det.Ikke tenk på at du skal ha en, bare klar deg uten en dame ihvertfall, så kommer de, fordi de begynner å merke at du klarer deg fint selvstendig.

 

Det er akkurat det de ikke gjør. Har klart meg fint selv hele livet, men har ikke vært overlesset med tilbud akkurat.

 

Rødstrupe - nå registrert bruker

Lenke til kommentar
Kort sagt: du tenker for mye på det.Ikke tenk på at du skal ha en, bare klar deg uten en dame ihvertfall, så kommer de, fordi de begynner å merke at du klarer deg fint selvstendig.

 

Det er akkurat det de ikke gjør. Har klart meg fint selv hele livet, men har ikke vært overlesset med tilbud akkurat.

 

Rødstrupe - nå registrert bruker

 

Må jo like ei for at det skal være noe kjærestemateriale og ikke ons som du har utført. Da har du begynt i feil ende kanskje.

Lenke til kommentar

For det første, ikke tenk på at du MÅ få deg en. Nyt singellivet, så kommer hun når det passer seg:)

 

For det andre, få bort den dårlige selvtillita, ingenting dreper mer enn det. Rak i ryggen og brystkassa frem, hev halsen.

 

For det tredje, prat om film og musikk? Det er et tema som gagner alle:)

Lenke til kommentar
Test å fiks deg et one-night-stand og dagen etter oppfør deg som dere har vært sammen å månedesvis :wee:

 

NEI.. Eller, kommer vel an på åssen dama er og reagerer på det.. Men TA ET HINT.. Eller hvis hun til og med sier rett ut at hun ikke vil noe mer, få det inn i huet for guds skyld

 

Kanskje unødvendig å si, men altså :p

Endret av marlboro!
Lenke til kommentar
Test å fiks deg et one-night-stand og dagen etter oppfør deg som dere har vært sammen å månedesvis :wee:

 

NEI.. Eller, kommer vel an på åssen dama er og reagerer på det.. Men for både din og hennes skyld, TA ET HINT.. Eller hvis hun til og med sier rett ut at hun ikke vil noe mer, ta det til deg

 

Kanskje unødvendig å si, men altså :p

Man får jo raskt en reaksjon, og selvfølgelig gir man faen om reaksjonene er negative, men kunne blitt et morsomt ekspriment

 

Uansett må alt gjøres for å ikke virke desperat, for da har du tapt allerede

Lenke til kommentar
Takk for svar alle sammen. Skal på fest nå og prøve å ta det helt med ro og ikke tenke på damer i det hele tatt. Så får vi se om en passiv holdning hjelper!

Passiv holdning hjelper ikke, du skal ikke isolere deg. Du skal være blant alle og ha det gøy med dem, men du skal ha i tankene at du vil ha det gøy uansett om det blir dame eller ikke

 

Håper du rekker å lese det før du forsvinner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...