Myst Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 (endret) Mel Gibson har bikket 50 år, så jeg ser på han som litt for voksen til å spille Max Payne.Tror Mark Whalberg er det beste valget de kunne gjort - helt ulik er han heller ikke. Det bildet der er jo tatt fra 2ern. Det er STOR forskjell mellom karakterene i nr 1 og 2, og så vidt jeg vet er filmen basert kun på det første spillet? Mark har noen karakteristikker med Max i første spillet, men helt enig i hvorfor i huleste de valgte Mila som Mona. I andre spillet er hun klin lik Angelina Jolie For å være litt on-topic nå. Ser ut som produksjon av nr 3 er godt i gang og kommer kanskje sent neste år. Nyhetene om saken sprer seg om ild i tørt gress. Kilden min er hentet fra GameSpot Edit: Forslag til Mona: Carla Gugino hadde passet bedre. Endret 23. september 2008 av Myst
Moderat Bruker Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 OG NEI! IKKE BRUCE WILLIS! Ka faen er det med dere egentlig? Bruce Willis som Max Payne. Ironi
iSimen Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 OG NEI! IKKE BRUCE WILLIS! Ka faen er det med dere egentlig? Bruce Willis som Max Payne. Ironi qazy mente det visst...
josh909 Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 (endret) ironi' -en (fra gr eironeia 'forstillelse') det å si det motsatte av det en mener på en slik måte at ens virkelige mening skinner igjennom Vennligst bruk ordet riktig - å foreslå Bruce Willis er ikke ironisk. I så fall burde du ha gjort noe slik som dette: "Jeg synes Bruce Willis hadde vært perfekt i rollen som Max Payne - han er jo som kjent både 50 år gammel og skallet i spillet " Det er ironi. Forøvrig så hadde det vært kjekt med en kildereferanse eller to - "Jeg har hørt rykter om.." = "Jeg synes å huske å ha lest på nett et sted en gang" = void. Endret 23. september 2008 av josh909
biXen Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Det er ironi. Forøvrig så hadde det vært kjekt med en kildereferanse eller to - "Jeg har hørt rykter om.." = "Jeg synes å huske å ha lest på nett et sted en gang" = void. Jeg kan garantere 100% at Remedy ikke lager Max Payne 3 hvis det er i nærheten av å bli sluppet de neste 2 år, de er allerede delaya med Alan Wake og jeg kjenner flere av folka i Remedy. Ryktene er at Max Payne 3 lages av Rockstar Toronto, de som lagde The Warriors. Hvis du vil ha kilder på noen av disse tingene så foreslår jeg du besøker forumet til siden min, PayneReactor: Max Payne Forums. Forumet er meget slunkent nå, fordi jeg ikke har fått importert gammel data enda, TTT Personlig synes jeg Wahlberg er perfekt til Max Payne, og jeg har fulgt spillet tett siden 1999 så jeg kan vel kalles en stor fanboy. Alle som har sett Shooter vet hva Wahlberg kan på action siden. Det blir jo for dumt å ta utseendet til Max Payne så bokstavelig når det allerede ble forandra fra Max Payne 1 til 2
qazy Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Var visst Rockstar som skulle lage det mener jeg Rockstar ja. OG NEI! IKKE BRUCE WILLIS! Ka faen er det med dere egentlig? Bruce Willis som Max Payne. Du er tydeligvis imbesill som ikke kan se for deg Bruce Willis i rollen som Max Payne. Om han klarer å kjøre en Sin City stil over karakteren sin, hadde det vært midt i blinken. On topic: Jeg har ikke tro på Rockstar som utvikler av et nytt Max Payne Bruce Willis er for gammel. For 20-30 år siden, ja KANSKJE! Sprøyt! Willis er like tøff den dag i dag!
iSimen Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Var visst Rockstar som skulle lage det mener jeg Rockstar ja. OG NEI! IKKE BRUCE WILLIS! Ka faen er det med dere egentlig? Bruce Willis som Max Payne. Du er tydeligvis imbesill som ikke kan se for deg Bruce Willis i rollen som Max Payne. Om han klarer å kjøre en Sin City stil over karakteren sin, hadde det vært midt i blinken. On topic: Jeg har ikke tro på Rockstar som utvikler av et nytt Max Payne Bruce Willis er for gammel. For 20-30 år siden, ja KANSKJE! Sprøyt! Willis er like tøff den dag i dag! Det har ingenting med om han er tøff eller ikke.
qazy Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Var visst Rockstar som skulle lage det mener jeg Rockstar ja. OG NEI! IKKE BRUCE WILLIS! Ka faen er det med dere egentlig? Bruce Willis som Max Payne. Du er tydeligvis imbesill som ikke kan se for deg Bruce Willis i rollen som Max Payne. Om han klarer å kjøre en Sin City stil over karakteren sin, hadde det vært midt i blinken. On topic: Jeg har ikke tro på Rockstar som utvikler av et nytt Max Payne Bruce Willis er for gammel. For 20-30 år siden, ja KANSKJE! Sprøyt! Willis er like tøff den dag i dag! Det har ingenting med om han er tøff eller ikke. Da er jeg spent på grunnen til at Bruce Willis ikke kunne spilt rollen som Max Payne.
MrLee Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 (endret) Fordi han passer like lite i rollen, visuellt sett, som Marky Mark Wahlberg. Endret 28. september 2008 av MrLee
Avean Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 (endret) Mark Wahlberg er perfekt, han er genuin ekte som actionhelt også og tror det er derfor hans filmer gjør det så ekstremt bra. Han er troverdig som soldat og voldelig person siden han har hatt en hard oppvekst. Shooter, Four Brothers, Italian Job og We own the night. Alle er ihvertfall på min toppliste når det kommer til action og spenning. Og hvis dette er femi så tror jeg seriøst noen trenger en wake up call. Tror heller folk er misunnelig på han siden alle damer elsker han. Endret 28. september 2008 av Avean
easthill- Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 http://www.itavisen.no/sak/788045/Se_stili..._Payne-trailer/ Er da ikke helt på jordet.
Gjest Slettet+212343 Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 gleder meg litt forsiktig til filmen, selv om jeg er litt skeptisk til wahlberg. Clive Owen hadde vært en perfekt max payne!
easthill- Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 gleder meg litt forsiktig til filmen, selv om jeg er litt skeptisk til wahlberg. Clive Owen hadde vært en perfekt max payne! Clive Owens er britisk.
biXen Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Forstår ikke hva alle har imot Wahlberg. Sitter dere og niglor på gamle Marky Mark musikkvideoer på youtube eller? Han passer dritbra til rollen, og er faktisk noe lignende som Shooter.
iSimen Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Da er jeg spent på grunnen til at Bruce Willis ikke kunne spilt rollen som Max Payne. Fordi han passer like lite i rollen, visuellt sett, som Marky Mark Wahlberg. This.
Gjest Slettet+212343 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 gleder meg litt forsiktig til filmen, selv om jeg er litt skeptisk til wahlberg. Clive Owen hadde vært en perfekt max payne! Clive Owens er britisk. Du mener selvfølgelig Clive Owen. Har du SETT sin city?? Jeg bare spør. Når ble det en hindring at en skuespiller har en annen aksent enn rollefiguren? Owen er i mine øyne en perfekt max payne, med tanke på likhetene mellom stemningen i max payne og sin city. Film noir tendenser. Kan skjønne bruce willis argumentene også, men han er blitt for gammel, rett og slett
biXen Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Bruce Willis er også skalla og hadde sett ganske dust ut med hår da alle kjenner ham så godt Max Payne is not bald
MrLee Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 (endret) gleder meg litt forsiktig til filmen, selv om jeg er litt skeptisk til wahlberg. Clive Owen hadde vært en perfekt max payne! Clive Owens er britisk. Du mener selvfølgelig Clive Owen. Har du SETT sin city?? Jeg bare spør. Når ble det en hindring at en skuespiller har en annen aksent enn rollefiguren? Owen er i mine øyne en perfekt max payne, med tanke på likhetene mellom stemningen i max payne og sin city. Film noir tendenser. Kan skjønne bruce willis argumentene også, men han er blitt for gammel, rett og slett Forøvrig. Når ble nasjonaliteten en hindring for å legge om dialekten? Er det tross alt ikke det store skuespillere er ment å gjøre? Forøvrig ang Mark Wahlberg: han ser litt for pen ut. Max Payne skal jo se forstoppet ut Selv ikke i shooter klarte jeg å ta ham som action helt, selv om han fysisk sett klarer rollene. Mulig førsteinntrykket fra the big hit fremdeles sitter med meg da (genial film forøvrig). Endret 29. september 2008 av MrLee
Avean Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 (endret) Nei men det var jo hele poenget med Shooter, han var ikke typisk helt. Han spilte en reel soldat som kom i knipe, bare vitner om at han gjennomførte det jævlig bra. Cliwe Owen i actionfilmer tar jeg ikke seriøst, Mark Wahlberg er troverdig pga hans bakgrunn og at han faktisk er like kickass som de rollene han spiller. Endret 29. september 2008 av Avean
Gjest Slettet+212343 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 (endret) Nei men det var jo hele poenget med Shooter, han var ikke typisk helt. Han spilte en reel soldat som kom i knipe, bare vitner om at han gjennomførte det jævlig bra.Cliwe Owen i actionfilmer tar jeg ikke seriøst, Mark Wahlberg er troverdig pga hans bakgrunn og at han faktisk er like kickass som de rollene han spiller. enig med mr.lee. wahlberg er rett og slett for polert. Hva dere legger i troverdighet får være deres sak, men jeg klarer ikke fyren. Kan du utdype hvorfor du ikke tar godeste owen seriøs i actionfilm? Endret 29. september 2008 av Slettet+212343
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå