JFM Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Var nødt til å uploade en film Tror jeg og må laste opp en film.
Iceman22 Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Skulle til å lage en film også, men merket et problem som var skikkelig MERKELIG! Når man recorder med fraps å er det jo 30fps, men når det kommer store hopp og lander, så tryner man uansett om man tar triks eller ikke selvom man lander fint. Og slår man av recordingen og fps er på 60, så tryner man aldri Så blir ikke noe film her nei
JFM Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Jeg har en film her som varer i 6min som er 3.4GB. Jeg brukte fraps. Filformatet er avi. Hva kan jeg gjøre for å få den til å ta mindre plass, slik at jeg kan laste opp på youtube? Edit: Fikk til. Laster opp hvert øyeblikk Endret 6. oktober 2008 av JFM
Villanden Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har en film her som varer i 6min som er 3.4GB. Jeg brukte fraps. Filformatet er avi. Hva kan jeg gjøre for å få den til å ta mindre plass, slik at jeg kan laste opp på youtube? Edit: Fikk til. Laster opp hvert øyeblikk Importer filene i Windows Movie Maker. når du lagrer kan du bestemme kvalitet, som igjen gir utslag på fil-størrelse.
JFM Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Jeg har en film her som varer i 6min som er 3.4GB. Jeg brukte fraps. Filformatet er avi. Hva kan jeg gjøre for å få den til å ta mindre plass, slik at jeg kan laste opp på youtube? Edit: Fikk til. Laster opp hvert øyeblikk Importer filene i Windows Movie Maker. når du lagrer kan du bestemme kvalitet, som igjen gir utslag på fil-størrelse. Var det jeg gjorde. Tar sykt lang tid å laste opp. Er på 16% nå. Nettet mitt suger Endret 6. oktober 2008 av JFM
simentp Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 kjøpte pure idag.. var litt dyrt da, 549kr på elkjøp:P men men skal man ha spill så skal man ha spill dritt bra spill.. grafikk og alt på topp. kan bestemme alt av deler og sånn selv.. det er bra.. må absolut anbefale spillet til andre... A+++
Zerblat Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 En smule kort og lav vanskelighetsgrad. Spilte jo gjennom hele på et par timer med kun et par 2. og 3. plasser. Mulig å endre vanskelighetsgrad?
Exxia Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Vansklighets graden hadde ikke så mye å si for min del, samme hvilken plass jeg kom på også. Men tror det går ann. Hvertfall på single event.
simentp Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 jeg hadde også klart spilet hvis jeg hadde samlet på 2 og 3 plasser men jeg satser kun på 1 plasser.. er det noe annet så restarter jeg..
JFM Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 jeg hadde også klart spilet hvis jeg hadde samlet på 2 og 3 plasser men jeg satser kun på 1 plasser.. er det noe annet så restarter jeg.. Jeg og...
simentp Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 jeg hadde også klart spilet hvis jeg hadde samlet på 2 og 3 plasser men jeg satser kun på 1 plasser.. er det noe annet så restarter jeg.. Jeg og... sammler man på 2 og 3 plasser klarer man spillet på null komma niks.. det er gøyere og få kun 1 plasser.. da får man mer gamepoints siden man får poeng av å vinne alle løpene i en sånn ''runde'' i tilleg til at man får flere oppgraderinger til ATV'en...
Zerblat Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 (endret) jeg hadde også klart spilet hvis jeg hadde samlet på 2 og 3 plasser men jeg satser kun på 1 plasser.. er det noe annet så restarter jeg.. Det jeg mente var at jeg kom på 2. og 3. plass kun et fåtall ganger, stort sett 1. plass på første forsøk... Man vil forresten ikke få unlocket de fleste "turneringene" mm. man har stort sett bare førsteplasser. Endret 7. oktober 2008 av Zerblat
TNT127 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Jeg gleder meg noe sinsyk til å spille pure nu!!! Og jeg skal kun satse på 1. plass!!! Og jeg skal kun spille det på xbox 360!!!
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Pure er at av de verste spillene jeg har spilt i år. Makan til dritt spill. Banene tar en evighet å kjøre, og som på absolutt alle andre bil(lingende)spill, kræsjer jeg alltid i en av de siste svingene rett før mål på den aller siste runden, så en evighet til osv.. Dessuten syns jeg det var kjedelig gameplay med ikke så kule triks. Å svinge likte jeg ikke helt på dette spillet, fikk de ikke til, selv om jeg spilte 3-4 timer i strekk ista. Pluss masse mer som jeg ikke greier å sette ord på, som irriterer meg grenseløst. Makan til drittspill! Men smaken er som baken.
a7x Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Tror dere de som laget spillet kommer til å lage en oppdatering som gir mulighet til å spille lokal flerspiller (splitscreen på konsoll)? Hadde kjøpt spillet hvis det var splitscreen.. Endret 10. oktober 2008 av a7x
TNT127 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Skrevet 10. oktober 2008 Pure er at av de verste spillene jeg har spilt i år. Makan til dritt spill. Banene tar en evighet å kjøre, og som på absolutt alle andre bil(lingende)spill, kræsjer jeg alltid i en av de siste svingene rett før mål på den aller siste runden, så en evighet til osv.. Dessuten syns jeg det var kjedelig gameplay med ikke så kule triks. Å svinge likte jeg ikke helt på dette spillet, fikk de ikke til, selv om jeg spilte 3-4 timer i strekk ista. Pluss masse mer som jeg ikke greier å sette ord på, som irriterer meg grenseløst. Makan til drittspill! Men smaken er som baken. Du må ha hadd en vikerlig dårlig dag, eller er du bare skutt i hode..
simentp Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Pure er at av de verste spillene jeg har spilt i år. Makan til dritt spill. Banene tar en evighet å kjøre, og som på absolutt alle andre bil(lingende)spill, kræsjer jeg alltid i en av de siste svingene rett før mål på den aller siste runden, så en evighet til osv.. Dessuten syns jeg det var kjedelig gameplay med ikke så kule triks. Å svinge likte jeg ikke helt på dette spillet, fikk de ikke til, selv om jeg spilte 3-4 timer i strekk ista. Pluss masse mer som jeg ikke greier å sette ord på, som irriterer meg grenseløst. Makan til drittspill! Men smaken er som baken. Du må ha hadd en vikerlig dårlig dag, eller er du bare skutt i hode.. enig.. PURE er noe av det beste jeg har spillt på lenge..
Odesseiron Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 Man er da vitterlig ikke "skutt i hodet" om man har en annen smak enn folk flest. Er det ikke like greit å akseptere at en er uenig og slå seg til rette med det?
TNT127 Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Skrevet 11. oktober 2008 Man er da vitterlig ikke "skutt i hodet" om man har en annen smak enn folk flest. Er det ikke like greit å akseptere at en er uenig og slå seg til rette med det? det var bare et finnmarks uttrykk for at man er 100% uenig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå