Gå til innhold

Opera 7.03 bruker 100 % av Cpu`en min


wil

Anbefalte innlegg

dette begynte i helga, da jeg skulle bruke opera net browser som jeg nesten altid gjør, i går morges når jeg skulle logge av alt så var plutselig maskinen min blitt så veldig treig, samme dagen dvs. i går så fant jeg ut hva som gjorde at maskina mi var så treig, og det var Opera som gjorde det til. når jeg trykker alt control og delete og avslutter prosessen så går alt bra, og opera avsluttes på normal måte, men hvis jeg prøver å starte opera igjen, så vil den ikke komme opp. det kommer ikke noe bilde. hva kan dette komme av? jeg lurer veldig for før så gikk opera som en drøm. helt til i lørdag. PS: når jeg dobbel klikker på Opera ikonet så kommer timeglasset opp og maskinen jobber akkurat sånn som vanlig, men plutselig når timeglasset blir borte så starter ikke programmet. jeg har også prøvd å avinstallere og installere Opera på nytt, jeg har ikke prøvde med noen eldre versjon av Opera enda. jeg synes det var iallefall veldig rart at opera brukte 100 % av CPU`en min.

 

Noen som har forslag på hva det kan være?

 

Håper på mange svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har som sagt prøvd det mange ganger, men fredeles så vil den hverken starte, og den bruker fortsatt 100 % av CPU`en. det er litt synd at den gjør det for jeg synes at Opera er mye bedre enn IE da tenker jeg først og fremst på sikkerhet osv. akkurat nå bruker jeg Avant Browser siden at Opera ikke virker, og den virker jo den også, men ser helst at Opera virker allikevel, liker den best. men må vel prøve å installere enten en eldre versjon eller den samme versjonen og se hva som skjer.

 

Takk for alle svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...