Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

trenger litt veiledning ved kjøp av bil.

morgan_kane

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV
Skrevet

Den er kjørt langt, med 300000 på telleren ville jeg ikke vurdert den en gang.

Blir noe annet, selvsagt, dersom du er hekta på akkurat denne biltypen, og både kan, vil og kommer til å skru selv. Hvis ikke, er mitt råd: Let videre! Det er kjøpers marked nå.

Skrevet

Den Primeraen virka ganske velholdt, og det er en fin bil å kjøre. Likevel ser jeg ikke noen fornuftig grunn til å kjøpe en bil som har gått så langt som 300 000 km. Uansett hvor snill eieren har vært med den, kan man ikke unngå at ting ryker når bilen har gått såpass. Ville heller vurdert noe annet.

Noen forslag:

Mitsubishi Carisma

Nissan Maxima

Saab 900

Citroën Xantia

Mazda 626

Seat Toledo

Volvo 850

Som sagt ovenfor. Det er kjøpers marked og mulighetene for å gjøre et godt kjøp er mange, hvis du holder deg unna Primeraer med 300 000 på telleren ;)

Skrevet
skal kjøpe meg en bil i 30000-35000 klassen. bilen skal ikke være gamlere en 95 model. skal gå på bensin.

vil ikke ha stasjonsvogn.

så litt på denne

ka meine dokker om den?

300 000 km er laangt, så som det sies over her hadde jeg ikke vurdert den engang.

En annen ting er at den har vært kjøreskole-bil. Jeg er sikker på at den har vært gjennom mye deng opp gjennom årene, så det er vel grunn nr.2 som hadde gjort at jeg ikke hadde sett på den engang. Men hey, thats me.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...