pakka Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Hei Jeg fannt ut at jeg skulle poste her før jeg sendte skjermkortet til RMA. Jeg byttet skjermkort fra et nvidia8800GT til et ati4870 kort, men maskina ble ustabil i alle spill med ati kortet. Skjermene slår seg bare av etter å ha gitt litt artifacts. i windows er det 100% stabilt. og 3dmark kjører uten problemer. Ingen av delene har vært overklokket. øvrig setup: amd phenom x3 8650 ASUS M2N-SLI Deluxe, nForce 570 SLI 2x 150gb sata disker av noe slag Hiper Type-R 580W 2x 1gb ddr2 minne +4vifter, SB live kort,cd rom Men siden dette bare skjer under spill der alle komponenter jobber ilag, tenker jeg at det kan være for dårlig strømforsyning. Kan dette stemme? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Sikker på du har fjernet nvidia driverene skikkelig? Lenke til kommentar
pakka Skrevet 16. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Ja, har til og med reinstallert windows Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Hmm... Hadde lignende problem selv når jeg satt inn det andre 4870kortet. Det løste seg ved å legge inn de nyeste chipset driverene, men tror det var mer cf relatert. Men test skjermkortet i ei anna maskin slik at du kan utlokke at skjermkortet er DOA. EDIT: PSU skal vær sterk nok da systemet ditt ikke så krevende(mulig jeg tar feil der, men den har jo fått ok omtaler). Endret 16. september 2008 av Mumriken Lenke til kommentar
Montolio Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Sjekk tempen på kortet. Kan være at det blir for varmt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå