Gå til innhold

Nett-PC fra Samsung


Anbefalte innlegg

åååh, såpass. Hadde planer om å gå for linpus men har absolutt ingen erfaring med linux. Hmm, men føler på meg at det kan bli ganske treigt med xp. Så tenker kanskje at jeg prøver meg på linpus, skal jo ikke bruke den til noe annet enn internett og film.

 

Da vil du trolig ikke ha _noen_ problemer med Linpus. Sjekk guider på nett for å installere vlc som mediaplayer (enkelt som fy...), så kan du se hva du måtte ønske av film.

 

Har selv brukt AA1 med Linpus et par mndr nå. Utrolig fornøyd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil alikevel anbefale å bytte distro hvis det er mulig, hvis du først har likt/brukt Linpus vil du elske alle de andre "ordentlige" distroene :)

 

Både jeg og en venn hadde problemer med å oppdatere Linpus, går igjennom hele prossesen før den finner noen feil, som iværtfall ikke jeg, kom forbi. Derfor har jeg brukt Xubuntu som snart skal byttes ut med Mandriva 2008 eller Fedora 9.

Lenke til kommentar

Ikke lest noe igjennom denne tråden, MEN;

 

Om ikke artikkel-forfatter har fått oppdatert deg, så selges MSI Wind 'standard' med 80GB HDD, men markedet vil nok delvis basere seg på 120GB versonen.

Igår kom det også 6cell og 160GB verson av MSI Wind...

 

Så på hvilken måte kan en samsung da, komme med større lagring?

 

 

Eneste forskjellen her, er vell hvordan pc'n ser ut og dens fysiske egenskaper (tastatur og mus), og 0,1" større skjerm...

 

Prisen blir sikkert høyere også, samt kan tenke meg at de dropper blåtann :)

 

MSI Wind <3

Lenke til kommentar
Ja, takk for kjempe bra svar begge to. Skal undersøke litt mer rundt før jeg bestemmer meg helt :) Foresten, Ubuntu EEE er ikke det for eee pc?

I tillegg til det Spec-Ops-J sier, så blir den nok hoved-OS på Dell Mini Notebook. Tror den kanskje allerede har byttet navn til Ubuntu Netbook Remix.

 

 

 

Finnes forresten Xandros sitt OS som kommer med Eee PC'ene gratis for nedlasting (da sannsynlignok uten support og støtte for media)?

Lenke til kommentar
Ok. Det virker jo som en veldig bra maskin, eneste er leveringstiden også fant jeg et bilde av tastaturet. Hvordan i svarte H***** har de planlagt å få inn ÆØÅ der?

 

Du bruker norsk tegnsett og remapper windows-tasten til ><.

Tenkte mer på når maskinen kommer ut i Norge, hvordan Dell har planlagt å få inn ÆØÅ fysisk på tastaturet. Knappene som er der nå virker for små allerede.

Lenke til kommentar
Ok. Det virker jo som en veldig bra maskin, eneste er leveringstiden også fant jeg et bilde av tastaturet. Hvordan i svarte H***** har de planlagt å få inn ÆØÅ der?

 

Du bruker norsk tegnsett og remapper windows-tasten til ><.

Tenkte mer på når maskinen kommer ut i Norge, hvordan Dell har planlagt å få inn ÆØÅ fysisk på tastaturet. Knappene som er der nå virker for små allerede.

 

Du skal ikke ha ÆØÅ fysisk på tastaturet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...