Gå til innhold

[Løst] Problemer med AVG antivirusprogram!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har en gratis versjon av AVG antivirus, men hele tiden kommer det opp: Resident Shield: Not active.

Når jeg går innpå 'Windows Sikkerhetssenter' står det under 'beskyttelse mot skadelig programvare' at AVG anti-virus er deaktivert.. Når jeg trykker 'Slå på nå' og trøkker 'tillat' osv... skjer det ingenting. Det står fremdeles innpå AVG: Resident Shield: Not active. Noen som kan forklare meg med hva jeg må gjøre, og hva jeg eventuelt gjør galt?

Og hva vil 'Resident Shield: Not active.' Egentlig si? Er det noe jeg har veldi bruk for?

Endret av Plinge93
Videoannonse
Annonse
Skrevet

AVG 8.0 Har hvilt litt på laurbærene det siste året. Kommer med masse påstander om at ting som er helt ufarlig er farlig.

+ at AVG tar masse CPU og er et relativt dårlig Antivirus..

Bytt til Avira Antivir ! ^^

Surf Safe

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Dersom du mener at problemet med maskinen din er løst, kan du endre emnetittelen din, ved å trykke på p_edit.gif i førsteposten din, og velge full endring. Øverst der emnetittelen din er, skriver du:

[LØST]

foran emnetittelen din.

Eks: [LØST] Har fått virus på maskinen

Dette vil være med på å holde forumet mer oversiktlig for supporterne, samt at nye folk som får samme problemet lettere vil finne en passende tråd å se i.

-Surf trygt-

Endret av tosha0007

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...