Skog Skrike Blod Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Har installert patch 1.41, tatt på kompabilitetsmodus for Win XP og prøver å kjøre som administrator. Skjermen blir svart og det ser ut som jeg er på vei innpå spillet, deretter blinker det litt og jeg ender opp tilbake på skrivebordet. Har sett før at noen sa man skulle gå innpå egenskaper > target og skifte fra fullscreen 1 til fullscreen 0 og se hvilken feilmelding som kommer opp da...så her er den: Hva må jeg gjøre?
Blabla1 Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Finn 3 Video.con filer i C:\Documents and Settings\[brukernavn]\My Documents\Battlefield 2\Profiles. Finn linjen "VideoSettings.setResolution 1280x960@75Hz" i hver av de filene. Bytt resolution til noe skjermen og skjermkortet ditt støtter. Vet ikke om det funker, men prøv hvertfall.
Skog Skrike Blod Skrevet 14. september 2008 Forfatter Skrevet 14. september 2008 (endret) Vel, fant bare 1 Video.con fil. Burde det vært 3? Skiftet på oppløsningen, men det ser ikke ut til å hjelp. Edit: Gikk i C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\Profiles\Local\Default og skiftet oppløsningen der, også uten resultat. Endret 14. september 2008 av Skog Skrike Blod
Blabla1 Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Kk, prøv å google på feilmeldingen. Kan du engelsk så er det ikke så vanskelig å fikse. Men er ikke sikkert det skulle være 3 nei, bare jeg som roter.
Skog Skrike Blod Skrevet 14. september 2008 Forfatter Skrevet 14. september 2008 Googlet det og fant ut at det skulle faktisk være 3 video.con filer. en video.con, en 0001.con og en 0002.con. Så...hvorfor mangler jeg disse to?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå