Gå til innhold

Samsung p800 eller Canon IXUS75/90


Anbefalte innlegg

Hei

 

Sitter å lurer på hvem av disse tre jeg burde velge:

IXUS80

IXUS90

Samsung p800

 

Skal kjøpe en av disse digitalkamerane til min mor. Ho er veldig glad i å ta bilder av dyr og mennesker. Eneste jeg har i bakhodet da er att kameraet burde ha bildestabilisator ?

 

Noen råd eller erfaring blir tatt godt imot! Eventuelt ett annet kamera som egner seg bedre i samme prisen!

 

Takker for all hjelp:) Hjelper deg gjerne med litt data tilbake!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har ixus 90 oge r veldig fornøgd med det, men eg veit ikkje så masse om dei andre kameraa. Det er godt å holde i, ganske raskt, har IS, tar gode bilder og har stoor skjerm. Og så har det eit utruligbra rullehjul som er VELDIG behagelig å bruke (syns eg). Innstillingane er lette å finne, og det er mange av dei. Det er balndt anna ein veldig god digital makro innstilling. Du kjem nok ikkje til å angre om du kjøper det, men det kan jo og hende at eit anna passar deg betre :)

 

Hei

 

Sitter å lurer på hvem av disse tre jeg burde velge:

IXUS80

IXUS90

Samsung p800

 

Skal kjøpe en av disse digitalkamerane til min mor. Ho er veldig glad i å ta bilder av dyr og mennesker. Eneste jeg har i bakhodet da er att kameraet burde ha bildestabilisator ?

 

Noen råd eller erfaring blir tatt godt imot! Eventuelt ett annet kamera som egner seg bedre i samme prisen!

 

Takker for all hjelp:) Hjelper deg gjerne med litt data tilbake!

Lenke til kommentar

Eg har ixus 90 og er veldig fornøgd med det, men eg veit ikkje så masse om dei andre kameraa. Det er godt å holde i, ganske raskt, har IS, tar gode bilder og har stoor skjerm. Og så har det eit utruligbra rullehjul som er VELDIG behagelig å bruke (syns eg). Innstillingane er lette å finne, og det er mange av dei. Det er blandt anna ein veldig god digital makro innstilling. Du kjem nok ikkje til å angre om du kjøper det, men det kan jo og hende at eit anna passar deg betre og :)

Endret av Astrod
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...