Gå til innhold

3 år med venting er OVER!

Nymph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Folket her virker som en gjeng kåtinger som ikke har sett bryster før :p

Dette er et internettforum. 90 % ville kuttet av seg venstre storetå for et bilde av noen bryster :)

Endret av kanonkent
Skrevet

Så mye mer proposjonert ut nå, gratulerer :) Slik det var før kan jeg tenke meg det var et helvette, som du sier er overkroppen din ganske liten så et par kilo ekstra merkes nok godt!

Skrevet
Så mye mer proposjonert ut nå, gratulerer :) Slik det var før kan jeg tenke meg det var et helvette, som du sier er overkroppen din ganske liten så et par kilo ekstra merkes nok godt!

Ja, jeg er kjempefornøyd. Helt syk forskjell. De er jo fortsatt en ganske god håndfull :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Flott da :) Kjenner 2 stk som har gått gjennom det samme, hun ene med til og med enda større brød enn deg, var visst en veldig belastning. Så utrolig flott at du fikk operasjonen du ønsket deg. Sikkert deilig etter 3 års venting.

Skrevet

Ja, men det er litt ergelig at jenter som venter nå venter i/3 av tiden min.. blæ :p Men men.. Det var verdt ventinga! For hadde jeg operert meg før (var litt tykkere) så hadde de vært slappe nå.. Hehe :) Så win for me :D

Skrevet

Takk :)

men skjønte ikke helt den siste.. selvfølgelig er jeg penere på etter-bildet, jeg har jo forminsket ballongene!

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Når jeg ser en mulighet til å gratulere mine fellow forumsbrukere så må jeg nesten ta den.

Gratulere med smaller boobs.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Etter litt roting i arkivet mitt fant jeg dette bildet av mine "gamle" pupper

post-101796-1237122959_thumb.jpg

..og ett av de nye.. Bare fordi dere har mast sånn ;)

IKKE UNDER 18 ÅR!!!

post-101796-1237123201.jpg

Endret av Lise04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...