Gå til innhold

Warhammer Online: Hvilken career spiller du i WAR?

Hvilken career skal du spille i WAR?  

144 stemmer

1. 1. .

• Engineer
      13
    • Ironbreaker
      6
    • Runepriest
      3
    • Bright Wizard
      2
    • Warrior Priest
      7
    • Witch Hunter
      7
    • Swordmaster
      3
    • Archmage
      7
    • Shadow Warrior
      8
    • White Lion
      6
    • Black Orc
      14
    • Shaman
      18
    • Squig Herder
      5
    • Chosen
      13
    • Magus
      3
    • Zealot
      1
    • Marauder
      4
    • Witch Elf
      5
    • Disciple of Khaine
      7
    • Sorceress
      12

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Skrevet

Blir nok Shadow Warrior på meg tror jeg. Eller White Lion. Vanskelig å bestemme seg.

Skrevet

Ironbreaker på meg! Genial class tør jeg påstå.

Bestekameraten min spiller warrior priest også og det er en fantastisk synergi mellom de to classes. Synergi mellom alle classes er i det hele store veldig imponerende. Jeg gleder meg til å se hva en velsmurt maskin på 15-20 spillere på ventrilo kan prestere i dette spillet.

Skrevet

Prøvde shaman først, men på grunn av at serveren jeg hadde shamanen på etter hvert ble veldig ubalansert, og full av kø, prøvde jeg en Witch Hunter på en annen server. Det var enda mer artig synes jeg. :)

Skrevet

Squig Herder!

Spiller vanligvis healer i MMORPG's, tenkte at jeg skulle teste en dps class denne gangen.

Spiller også litt som marauder, swordmaster og magus. :)

Ruller nok en shaman senere når jeg får ordnet meg en bedre UI. ^^

Skrevet

Disciple of Khaine

Spiller nesten aldri healer i MMOs, men denne career'en interesserte meg fra første øyekast. Lever livet bak frontlinjene men foran ranged dps. Spiller i første rekke som healer, men debuffer og ødelegger for alle mdps som prøver å ta ut support og rdps i baktroppene. Veldig morsom, men krevende klasse å spille. Dessverre veldig mange som spiller denne klassen som ser ut til å glemme at man er en healer.

Skrevet

I will join da boyz with mah Black Orc!!

Artig figur, min godeste rank 12 black orc. Er en tank archtype, men med mulighet for dps. Kan jo gå med 2-håndsvåpen også, og får noen aoe-lignende abilities med det.

Synes det er genialt med greenskins, blir en sånn spesiell community med dem. Litt sånn små-rp'ing hele tia. I chatten er det "lookin' fer boyz to smash da stunties!!!", ikke "LFM to player versus player combat". Morro det :)

Skrevet

Jeg tripper veldig mellom shaman og disciple of Khaine, der jeg liker begge spillestiler.

Men sier disciple of Khaine for denne gang! :thumbup:

Skrevet

Har en level 15 Black Orc, og trives veldig godt med valget mitt. EKSTREM survivability, pluss OK skade. Hadde aldri trodd at en tank skulle fungere så bra i PVP!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...