Gå til innhold

LG KC910 Renoir


Shaven

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
er det bare jeg som er litt skeptisk til batteritiden på denne?

synes den virker skremmende lav.. Hva tror dere??

 

min gamle KU990 gikk fortere tom enn denne. etter mange samtaler, litt surfing og litt brifing til venner - har telefonen gått ned én "bar" på batterimåleren. vet ikke om dette er helt riktig mål, siden jeg lader den opp hver natt.

Lenke til kommentar
lg lager gode telefoner, men jeg liker ikke at de GLEMMER knapper på en del modeller

En telefon uten knapper er ubrukelig i lengden

 

Jeg har en LG KU990 nå, og tenker å kjøpe meg LG KC910. Jeg skal i hvert fall ikke ha noe annet enn touch. Det fungerer like bra som vanlige knapper, og du har sikkert ikke hatt en touchtelefon uten knapper engang

Lenke til kommentar
lg lager gode telefoner, men jeg liker ikke at de GLEMMER knapper på en del modeller

En telefon uten knapper er ubrukelig i lengden

 

Jeg har en LG KU990 nå, og tenker å kjøpe meg LG KC910. Jeg skal i hvert fall ikke ha noe annet enn touch. Det fungerer like bra som vanlige knapper, og du har sikkert ikke hatt en touchtelefon uten knapper engang

 

Lg ku 990 var aldri av interesse, så der stopper likhetene for vår del

At en telefon bestående av bare touch knapper er like bra som fysiske er bare tull....

 

Så får du huske å minne meg på hvor lenge du kommer til å fremdeles velge telefoner uten fysiske knapper.....skal bli artig å se dine ord gå i grus

Lenke til kommentar
lg lager gode telefoner, men jeg liker ikke at de GLEMMER knapper på en del modeller

En telefon uten knapper er ubrukelig i lengden

 

Jeg har en LG KU990 nå, og tenker å kjøpe meg LG KC910. Jeg skal i hvert fall ikke ha noe annet enn touch. Det fungerer like bra som vanlige knapper, og du har sikkert ikke hatt en touchtelefon uten knapper engang

 

Lg ku 990 var aldri av interesse, så der stopper likhetene for vår del

At en telefon bestående av bare touch knapper er like bra som fysiske er bare tull....

 

Så får du huske å minne meg på hvor lenge du kommer til å fremdeles velge telefoner uten fysiske knapper.....skal bli artig å se dine ord gå i grus

 

Hehe... Drøm videre

Lenke til kommentar
Hvor er GPS'en i telefonen hen?

 

Det står jo ingenting om gps i manualen. Noen som kan hjelpe meg?

 

Det er gps på den, men ikke noe navigasjonsprogram hvis det er det du tenker på. Men du kan gruke google maps som er installert og finne veibeskrivelse etc. Men det er altså ikke noe rent navigasjonsprogram på den.

Jeg lurer på om det er noen som vet om navigasjonsprogram som man kan laste ned til den?

Lenke til kommentar
lg lager gode telefoner, men jeg liker ikke at de GLEMMER knapper på en del modeller

En telefon uten knapper er ubrukelig i lengden

 

Jeg har en LG KU990 nå, og tenker å kjøpe meg LG KC910. Jeg skal i hvert fall ikke ha noe annet enn touch. Det fungerer like bra som vanlige knapper, og du har sikkert ikke hatt en touchtelefon uten knapper engang

 

Lg ku 990 var aldri av interesse, så der stopper likhetene for vår del

At en telefon bestående av bare touch knapper er like bra som fysiske er bare tull....

 

Så får du huske å minne meg på hvor lenge du kommer til å fremdeles velge telefoner uten fysiske knapper.....skal bli artig å se dine ord gå i grus

 

 

haha, har du blitt voldtatt av en mobil uten taster eller? :p hater dem jo så ekstremt...

 

Eg har hatt KU990 i 8 måneder nå og vil sannsynligviss aldri gå øver til en tlf med taster.

MIN mening er at dem er like bra eller bedre å skrive f.eks meldinger med som en tlf med taster. (og eg sender ca. 20-30 mld til dagen)

 

Du bør kanskje godta at ANDRE kan synes at touch er like bra som fysiske taster ;)

Lenke til kommentar
Hvor er GPS'en i telefonen hen?

 

Det står jo ingenting om gps i manualen. Noen som kan hjelpe meg?

 

Det er gps på den, men ikke noe navigasjonsprogram hvis det er det du tenker på. Men du kan gruke google maps som er installert og finne veibeskrivelse etc. Men det er altså ikke noe rent navigasjonsprogram på den.

Jeg lurer på om det er noen som vet om navigasjonsprogram som man kan laste ned til den?

 

Jeg mente hvor navi programmet var (google maps), men jeg fant det ;)

 

Neste spørsmål.

 

Når du skal skrive stor bokstav så følger ikke den lille neste bokstaven etter den store bokstaven i t9.Hvis dere skjønner? Det blir ikke laget noe ord med stor bokstav først. Må trykke gjennom bokstavene eller legge til ordet :s

Lenke til kommentar

Jeg fikk denne telefonen tidligere i uka, og er så langt fornøyd..

Riktignok har jeg ikke testet ut kamera og alle funksjoner skikkelig ennå, men det virker som det fungerer bra. I forhold til tidligere erfaringer fra Nokia, virker det som meny systemet på LG er litt "rotete", man må ofte inn i flere hovedmenyer for å komme ned til ting som burde ligget i samme undermeny.

 

Men, presentasjonsmessig gåt LG nokia en høy gang. Vel er S60 smart-system, men det er vel ikke alle som har bruk for det? Har selv hatt en 6110 Navigator i et par års tid, og synes oppsettet her er ganske kjedelig og trist. Ikke har jeg hatt bruk for ankdre programmer heller.

 

Mitt inntrykk er at KC910 har alt man trenger, og GPSen ser ut til å fungere helt fint med Google Maps. Man kommer frem dit man skal :o).. Dersom man skal ha en fullverdig GPS ville jeg likevel hatt noe med større skjerm :o)

 

So far, so good.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt denne telefonen i litt over 3 uker, og er veldig fornøyd. Men jeg klarte å gjøre en liten tabbe.. Det var forhåndsinstalert google maps på den, og jeg var på nettet for å surfe bare da jeg kom over en nyer versjon av google maps. jeg tenkte jo at det ville vært fint med en oppgradert versjon. Men det som skjedde da jeg instalerte google maps 2.3.2 tror jeg, var at touchfunksjonaliteten forsvant. Jeg kan ikke lengere flytte rundt på kartet og zoome inn eller ut ved bare å berøre skjermen.

 

Noen som vet hvordan man kan rette opp dette problemet? evt en google maps som er beregnet på touchskjermer?

Lenke til kommentar

Har litt trøbbel med T9 funksjonen på denne telefonen. Når den står på norsk tastespråk, så takler den ikke store bokstaver først i et ord. Skal man eks vis skrive "Dette" så ender jeg opp med "D?" og så kommer det ingen alternative ord. Skrur jeg over på andre tastespråk så virker det som det skal. Noen som har dette problemet eller evt vet hvordan det kan fikses?

Lenke til kommentar
Har litt trøbbel med T9 funksjonen på denne telefonen. Når den står på norsk tastespråk, så takler den ikke store bokstaver først i et ord. Skal man eks vis skrive "Dette" så ender jeg opp med "D?" og så kommer det ingen alternative ord. Skrur jeg over på andre tastespråk så virker det som det skal. Noen som har dette problemet eller evt vet hvordan det kan fikses?

 

Jeg har samme problemet, tror det er ganske utbredt. Aner ikke hvordan det kan fikses. LG mente jeg burde returnere telefonen, men jeg håper det kanskje kan fikses med en software-oppdatering eller noe.. Håper alle som har dette problemet kontakter LG support, så de skjønner omfanget problemet.

Lenke til kommentar
Har litt trøbbel med T9 funksjonen på denne telefonen. Når den står på norsk tastespråk, så takler den ikke store bokstaver først i et ord. Skal man eks vis skrive "Dette" så ender jeg opp med "D?" og så kommer det ingen alternative ord. Skrur jeg over på andre tastespråk så virker det som det skal. Noen som har dette problemet eller evt vet hvordan det kan fikses?

 

Jeg har samme problemet, tror det er ganske utbredt. Aner ikke hvordan det kan fikses. LG mente jeg burde returnere telefonen, men jeg håper det kanskje kan fikses med en software-oppdatering eller noe.. Håper alle som har dette problemet kontakter LG support, så de skjønner omfanget problemet.

 

Jeg fikk denne mobilen forrige uke og er nokså fornøyd med den, men der er dette med t9 som plager meg grønn! Så LG mener da at hvis man har der problemet så burde man sende den tilbake? Isåfall hvis det er slik at det ikke går an å fikse det selv så gjør jeg det og satser heller på HTC Touch HD. Syns det er for dårlig av LG at dette ikke er skikkelig. Er det noen som finner ut hvordan man fikser dette problemet så del det me oss andre her^^

Endret av Triiny
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har også dette T9-problemet, og har undersøkt en del.

 

For det første gjelder det kun norsk ordliste. Svensk, Engelsk, Dansk, Polsk osv. fungerer. Det er akkurat som om (om det ikke er nøyaktig det) det ikke er lagt inn noen ord med stor forbokstav. Dette spørsmålstegnet vil si at ordboken ikke har noen forslag.

 

Jeg sendte mail til Elkjøp der jeg kjøpte telefonen og fikk greit svar. Ring LG. Hvis ikke de fikser det, må du levere inn telefonen.

 

Jeg ringte LG (bra support på en lillejuleaften). Han henviste meg til mobil-software-oppgraderings-siden dems. Tester dette nå. Han sa videre at hvis det ikke fungerte, skulle jeg ta med meg mobilen til butikken og få en ny en.

 

Oppsummering T9-problem:

Oppgrader software: http://no.lgmobile.com/web/web.product.manualSoftwareRF.laf

Vet ikke helt hvilken fremgangsmåte man skal benytte, men han skulle ha meg til å benytte det øverste alternativet: Manual & Software Download. Det fører til at du laster ned en fil på ca 150 MB. Hva du skal med denne vet jeg ikke enda, kan poste det senere. NB: vær forsiktig! Du kan potensielt skade mobilen betydelig, les og følg derfor instruksene nøye! (for eksempel det med fulladet telefon).

 

Ellers: Lever mobilen til butikken der du kjøpte den, antagelig i bytte mot en ny.

Endret av madsc90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...