Gå til innhold

Oppgradere Photoshop Elements


Anbefalte innlegg

Jeg hadde planer om å oppgradere til Photoshop Elements 6. Har i dag en versjon fra begynnelsen av 2000. Noen som vet når Elements 7 blir sluppet og hvor jeg får best pris på denne? Laste ned fra Adobe eller bestille boksen på nettet? Føler det er litt dumt å kjøpe dagens versjon nå i og med at neste er like rundt hjørnet.

Endret av Linken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde planer om å oppgradere til Photoshop Elements 6. Har i dag en versjon fra begynnelsen av 2000. Noen som vet når Elements 7 blir sluppet og hvor jeg får best pris på denne? Laste ned fra Adobe eller bestille boksen på nettet? Føler det er litt dumt å kjøpe dagens versjon nå i og med at neste er like rundt hjørnet.
Kommer i oktober - du kan forhåndsbestille på Adobe sine hjemmesider. Kan hende du kan spare noen kroner på å kjøpe den andre steder, men det er uansett ikke snakk om mange kronene...

 

https://store2.adobe.com/cfusion/store/html...Method=UPGRADE#

Lenke til kommentar
Jeg hadde planer om å oppgradere til Photoshop Elements 6. Har i dag en versjon fra begynnelsen av 2000. Noen som vet når Elements 7 blir sluppet og hvor jeg får best pris på denne? Laste ned fra Adobe eller bestille boksen på nettet? Føler det er litt dumt å kjøpe dagens versjon nå i og med at neste er like rundt hjørnet.
Kommer i oktober - du kan forhåndsbestille på Adobe sine hjemmesider. Kan hende du kan spare noen kroner på å kjøpe den andre steder, men det er uansett ikke snakk om mange kronene...

 

https://store2.adobe.com/cfusion/store/html...Method=UPGRADE#

 

Kommer nok til å bestille direkte fra Adobe. Men anbefaler dere nedlasting eller den fysiske boksen? Antar jeg kan laste ned på nytt dersom jeg bytter PC eller må reinstallere?

Lenke til kommentar
Kommer nok til å bestille direkte fra Adobe. Men anbefaler dere nedlasting eller den fysiske boksen? Antar jeg kan laste ned på nytt dersom jeg bytter PC eller må reinstallere?
Det kan du sikkert. Jeg ville lastet ned, da det skal være litt billigere (tror du slipper mva da). Du kan uansett brenne den nedlastede filen på en CD.
Lenke til kommentar
Kommer nok til å bestille direkte fra Adobe. Men anbefaler dere nedlasting eller den fysiske boksen? Antar jeg kan laste ned på nytt dersom jeg bytter PC eller må reinstallere?
Det kan du sikkert. Jeg ville lastet ned, da det skal være litt billigere (tror du slipper mva da). Du kan uansett brenne den nedlastede filen på en CD.

 

Høres ut som en greie! Miljøvennlig er det også... Da er det bare å smøre seg med litt mer tålmodighet.

Lenke til kommentar
Antar jeg kan laste ned på nytt dersom jeg bytter PC eller må reinstallere?
Skal ikkje vere noko problem, so lenge du tek vare på registreringsnummeret. Det er nemleg berre å laste ned ein prøveversjon, det er akkurat det same.

 

(Og om du mister registreringsnummeret, so meiner eg det berre er å logge inn att på Adobe.no, nummera vil stå der ein stad, under kjøpshistorikk e.l.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...