Gå til innhold

Motorstom: pacific rift demo


Pebble

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var ganske sikker på at Motorstorm 2 ville bli racing spillet jeg kom til å kjøpe i høst, men Pure demoen imponerte meg såpass at Motorstorm må nå tilby noe spesielt. Nå ser det ikke ut til at Sony vil at jeg skal få prøve demoen så da blir vel valget enkelt...

Endret av Norse360
Lenke til kommentar
Nei, men skal du ha demoen må du kjøpe Qore.

 

Dette er da rett og slett idiotisk! Ble vi ikke lovet gratis tilgang til demoer osv av Sony en gang i tiden..?

 

Kommer demoen noen gang som gratis nedlasting..?

 

For det første så er Qore for folk i USA. Og Qore er et månedlig interaktivt magasin med reportasjer fra spill som kommer. At man i tillegg får en belønning om å laste ned en demo tidligere enn andre betyr ikke at man betaler for demoen.

 

For oss i europa så får tilfeldige folk mail fra Sony med kode og med tanke på hvor mange som har svart i tråden her så virker det som det er mange som får den. Jeg fikk den også.

Lenke til kommentar
Uhm, så du vil bli skuffa? Jeg sa at Pure-demoen var bedre enn Motorstorm-demoen. Du sier du håper det fordi du blir skuffet hvis det er tilfelle?

 

Uhh nei.. når du skriver Pure > Motorstorm så betyr det at Motorstorm er bedre Pure, men hvis du mente det omvendte så er det ikke så rart at du ble litt forvirra :p

 

Er du sikker på det? Har alltid forstått det slik at denne "krokodillemunnen" tar det høyeste/største/beste. 1<2, 5+5>9 osv.

 

Edit: Uansett mente jeg at Pure-demoen falt mer i smak enn Motorstorm-demoen. Dette etter 5 min med testing av hver.

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Uhm, så du vil bli skuffa? Jeg sa at Pure-demoen var bedre enn Motorstorm-demoen. Du sier du håper det fordi du blir skuffet hvis det er tilfelle?

 

Uhh nei.. når du skriver Pure > Motorstorm så betyr det at Motorstorm er bedre Pure, men hvis du mente det omvendte så er det ikke så rart at du ble litt forvirra :p

 

Er du sikker på det? Har alltid forstått det slik at denne "krokodillemunnen" tar det høyeste/største/beste. 1<2, 5+5>9 osv.

 

Edit: Uansett mente jeg at Pure-demoen falt mer i smak enn Motorstorm-demoen. Dette etter 5 min med testing av hver.

 

Jo kanskje du har rett husker ikke helt...

Endret av SpyHunterX
Lenke til kommentar
Jo kanskje du har rett husker ikke helt...

 

Ikke bare kanskje...dette er jo barelærdom :p

 

Har forresten også fått koden. Kan kanskje virke som om alle de som har kjøpt 1´ern også har fått tilgang til demoen.

 

Vet om en som har kjøpt Motorstorm og alle add-ons som ikke fikk. Tipper det er ganske tilfeldig, muligens basert på de spørsmålene man fikk når man registrerte psn kontoen som hva slags type spill man er intressert i osv.

Lenke til kommentar
Fikk lastet ned de qore episode 4 nå :)

Gleder meg til og prøve demoen.

Et spørsmål om qore, på download center kan jeg velge og laste ned calling all cars full game. Koster dette penger? Eller er det en gave til de som har kjøpt qore?

Sikkert et dumt spørsmål men må no bare spørre.

 

for de som har betalt ett års abonnement.. :) Jeg har gjort det, så da dukker det opp en ny episode i download lista mi første torsdag i måneden.. Egentlig litt kos.. :)

 

Ellers må jeg si at jeg likte motorstorm demoen bedre enn pure, men det er subjektivt selvfølgelig! Likte begge ganske godt, så får se hva det blir til til slutt! alt jeg vet er at det kun blir ett! :) Liker ikke Disney (Hater Mikke Rotte, jobbet der ett halvt år) så mulig det er med på å bestemme! ;)

Endret av Pebble
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...