Jimmarn Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 (endret) Hei, lurte på om det fantes et spill som jeg kunne lage filmer med. Gjerne lage scener selv i også. Helst ikke noe kariære greier. Bare ett prog/spill som jeg kan lage folk i lett og animere dem og legge til lyd osv. Det er ett som er laget av Lionhead men det vil ikke virke på pc'n min. Kjenner en som har det, og er lite valg jeg kan gjøre med det synes jeg også plus at dem ser ut som simmer, et stort minus. Alle tips er gode nok, så bare skriv hva enn du kan tenke deg til være brukbart. Tenkte på Sandbox 2 til Crysis, men det er vist ganske innviklet og det er vanskelig og få andre modeller inn der. Vil ikke bruke dem som finnes fra før av, skal prøve og lage noe fantasi aktig. Endret 11. september 2008 av Jimmarn
Jimmarn Skrevet 12. september 2008 Forfatter Skrevet 12. september 2008 Ingen som har noen gode forslag?
marios33 Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Ingen som har noen gode forslag? The movies
VIGGO123 Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Hva med Garry's Mod til Half-life 2... http://garrysmod.com/ Koster 50 kr på steam.
Toa Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Ingen som har noen gode forslag? The movies ...som er laget av Lionhead... Det er ett som er laget av Lionhead men det vil ikke virke på pc'n min. Kjenner en som har det, og er lite valg jeg kan gjøre med det synes jeg også plus at dem ser ut som simmer, et stort minus.
Jimmarn Skrevet 12. september 2008 Forfatter Skrevet 12. september 2008 (endret) Hva med Garry's Mod til Half-life 2...http://garrysmod.com/ Koster 50 kr på steam. Har garrysmod, men tenkte det ville være vanskelig og få til sverdkamp, og tilpassede "scenes". Kunne prøvd the movies hadde det bare virket på pc'n... Har vista, og tror det er problemet. Endret 12. september 2008 av Jimmarn
Crysis Fan Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 battlefield 2 har sett mange artige vidoer på youtube
Rescue me Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 battlefield 2 har sett mange artige vidoer på youtube Har du lest noe i denne tråden? Han skal lage en fantasy film med blant annet fekting.
Skjelvgråt Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 San andreas multiplayer med camhack og hudremover er jo råbra!. Og der kan du jo lage alle slags mulige filmer.
Jimmarn Skrevet 12. september 2008 Forfatter Skrevet 12. september 2008 San andreas multiplayer med camhack og hudremover er jo råbra!. Og der kan du jo lage alle slags mulige filmer. Har du noen bra eksempler?
Skjelvgråt Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 (endret) Jepp, f.eks en serie som heter "The virus" er jeg selv som skrev historien til den, og kom på ideen. er seks episoder foreløpig. http://www.youtube.com/watch?v=dHYmxSWLMHQ Og så kan du se helt til episode seks. Men poster ikke alle her. Endret 12. september 2008 av viking665
Jimmarn Skrevet 12. september 2008 Forfatter Skrevet 12. september 2008 (endret) ingen av linkene virker... Søkte det opp på youtube jeg. Blir nok vanskelig og realisere mitt prosjekt i gta. Fant ett prog called iClone3, det så skikkelig bra ut. Kanskje jeg går for det, hvis det er mulig å få tak i. Endret 12. september 2008 av Jimmarn
Skjelvgråt Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 vet at linkene ikke virket, derfor fikset jeg på dem.
Jimmarn Skrevet 12. september 2008 Forfatter Skrevet 12. september 2008 Men takk for hjelpa, men iClone3 tror jeg kommer til og gjøre susen, bare jeg kan få tak i det. Det så ut som man kan lage alt mulig med det og lage egne folk veldig lett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå