Gå til innhold

cpu temp: 97 grader


phelos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snorre123:

 

Vel.. Thermalright SLK600 kjøleren jeg kjøpte har en medfølgende skumpad som jeg satte på kjøleren, det var passe hull til kjernen så jeg tenkte jo at det var en grunn til at den fulgte med...

 

Har fjernet det meste av skumpaden nå, er bare bittelitt i hver ende på kjøleren (2-3mm stripe)...

Nå ligger jeg på 50 grader ved max stress, papst 80*80*25mm vifte på 12db :D

 

Den er så herlig og stille atte...

 

Mulig jeg trenger mer kjøling til skjermkortet mitt enn den Zalman 80AHP kjøleribben med heatpipe... Noen tips?

 

Lurte på en papst vifte til lik den som jeg har på cpu'en kunn gjøre litt nytte...

Lenke til kommentar

Den Zalman ribba er varm, jeg kan akkurat holde på den innerst ved roten til gpu'en men det er ikke langt unna at at jeg blir brent...

 

Radeon 9500 kort forresten.

 

HK temp ligger på 34-35 grader.

CPU på 45 idle / 50 max

 

Hva ville være best av ekstra kab vifte eller en vifte rett på kjøleribba?

 

Vil jo ha minst mulig støy, hører den knapt nå men.. :p

Lenke til kommentar

har selv en såkalt cardcooler...de solgte dem på microplex for leeeeenge siden.... har byttet til til blå vifter og satt på griller.... tempen på ramsinksene min har iallefall sunket betydelig (mildt lunka på et gf4 er ikke dumt).... så jeg vil tro det vill ha samme effekt hos deg....det gjør lixom kjølingen sånn halvveis aktiv. trykke link i signatur for bilde. :wink:

Lenke til kommentar

har selv en såkalt cardcooler...de solgte dem på microplex for leeeeenge siden.... har byttet til til blå vifter og satt på griller.... tempen på ramsinksene min har iallefall sunket betydelig (mildt lunka på et gf4 er ikke dumt).... så jeg vil tro det vill ha samme effekt hos deg....det gjør lixom kjølingen sånn halvveis aktiv. trykke link i signatur for bilde. :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...