Gå til innhold

Anmeldelse: NHL 09 (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

PS: Pen avatar!

 

Du kan jo ikke kalle Red Wings-avataren for tøff? Å holde med Detroit REd Wings er jo like ille som en annen medgangssupporter som heier på Manchester Utd! :p

 

Chicago Blackhawks all the way! (Det må nok skyldes på NHLPA'93, der var Blackhawks konge.)

 

Lol, det er sant at RedWings har blitt en slags Man U innen hockey. Men de har jo vært vinnere nesten så lenge laget har ekstistert, det er litt urettferdig å kalle RedWingsfans for medgangssupportere da :)

 

Hvis du likte Blackhawks da de var konge i tidlig 90-tall så var vel kanskje du en liten medgangssupporter en gang i tiden selv? ;)

 

Selv heier jeg på Toronto Maple Leafs, det er nå 31 år siden de vant, synes det er på tide igjen nå :w00t:

Endret av This is David
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PS: Pen avatar!

 

Du kan jo ikke kalle Red Wings-avataren for tøff? Å holde med Detroit REd Wings er jo like ille som en annen medgangssupporter som heier på Manchester Utd! :p

 

Chicago Blackhawks all the way! (Det må nok skyldes på NHLPA'93, der var Blackhawks konge.)

hehe.. Måtte komme fra Blackhawks fan det der:p Har holdt med Detroit i snart 15 år. Hvorfor Detroit ble favorittlaget er mer tilfeldig enn noe annet. Fikk en Red Wings cap, og når jeg for første gang spilte NHL PA'93, ble det til at jeg spilte med Detroit, og dermed var det Detroit som ble favorittlaget.

Lenke til kommentar
PS: Pen avatar!

 

Du kan jo ikke kalle Red Wings-avataren for tøff? Å holde med Detroit REd Wings er jo like ille som en annen medgangssupporter som heier på Manchester Utd! :p

 

Chicago Blackhawks all the way! (Det må nok skyldes på NHLPA'93, der var Blackhawks konge.)

 

Så du er motgangssupporter? Bare måtte:p

Lenke til kommentar
PS: Pen avatar!

 

Du kan jo ikke kalle Red Wings-avataren for tøff? Å holde med Detroit REd Wings er jo like ille som en annen medgangssupporter som heier på Manchester Utd! :p

 

Chicago Blackhawks all the way! (Det må nok skyldes på NHLPA'93, der var Blackhawks konge.)

hehe.. Måtte komme fra Blackhawks fan det der:p Har holdt med Detroit i snart 15 år. Hvorfor Detroit ble favorittlaget er mer tilfeldig enn noe annet. Fikk en Red Wings cap, og når jeg for første gang spilte NHL PA'93, ble det til at jeg spilte med Detroit, og dermed var det Detroit som ble favorittlaget.

 

Var et spill som avgjorde at jeg ble fan av Detroit også. Tror det var NHL 97. En kompis av meg var Colorado fan, så da måtte jeg velge det laget han hata mest. Har holdt med dem siden, men er først etter lockouten jeg har vært seriøs fan. Da kunne jeg se kamper på tv i stedet for å følge med på nrk-tekst tv:p

Lenke til kommentar
Hvis du likte Blackhawks da de var konge i tidlig 90-tall så var vel kanskje du en liten medgangssupporter en gang i tiden selv? ;)

 

Tjaaa.... eller...

 

Så du er motgangssupporter? Bare måtte:p

 

Det stemmer nok bedre ;)

 

Det stemmer nok bedre i disse dager ja, men de var jo solide i 91, 92 og 93? Synes faktisk de viste gode tegn til å komme seg litt i siste halvdel av foregående sesong også. Det er jo et Original 6 lag, så det er synd at de har ligget så lenge i bakevja..

Lenke til kommentar

Irriterer meg at denne anmeldelsen ble lagt ut. Har anskaffet meg Tiger09 for å kutte ned tiden til FIFA09. Har ikke tid til NHL, men må jo ha det nå. Har egentlig ikke tid til å spille i det hele tatt. Så kommer Saints Row 2, Far Cry 2, Little Big P, ++ og ikke minst det mest tidskrevene av dem alle, FM09. Så dum som jeg er så har jeg meldt meg på FM live i 6 måneder også. Spilling for nesten 2 år kommer på 2 måneder.

Det er også bra fotball kamper på Tv nesten hver dag, kan ikke unngå dem. Må dessverre trappe ned på festinga ser det ut som.

Kunne tenkt meg å få noe møss før jul også, men det ser dårlig ut.

 

Veit ikke hvorfor jeg skriver dette, men måtte bare få det ut ;)

Lenke til kommentar
Irriterer meg at denne anmeldelsen ble lagt ut. Har anskaffet meg Tiger09 for å kutte ned tiden til FIFA09. Har ikke tid til NHL, men må jo ha det nå. Har egentlig ikke tid til å spille i det hele tatt. Så kommer Saints Row 2, Far Cry 2, Little Big P, ++ og ikke minst det mest tidskrevene av dem alle, FM09. Så dum som jeg er så har jeg meldt meg på FM live i 6 måneder også. Spilling for nesten 2 år kommer på 2 måneder.

Det er også bra fotball kamper på Tv nesten hver dag, kan ikke unngå dem. Må dessverre trappe ned på festinga ser det ut som.

Kunne tenkt meg å få noe møss før jul også, men det ser dårlig ut.

 

Veit ikke hvorfor jeg skriver dette, men måtte bare få det ut ;)

 

I feel your pain.

 

Jeg også nettopp skaffet med Tiger09, fikk igår Fight Night Round 3 av en kamerat....og nå dukker opp NHL09? Huff, so many games...so little time!

Lenke til kommentar

Jeg og en kompis spilte NHL09 Demoen fra PSN her forrige lørdag, endte med at vi satt til halv åtte dagen etterpå!

Makan til engasjerende spill skal du lete lenge etter!

 

Knuser jo alt som heter både FIFA og Pro Evolution Soccer lang vei!

Eneste negative er at jeg og kompisen ikke begriper oss på hockey regler og fatter ikke den idiotiske offsiden vi får hele tida :p

Og siden det er demo kan ikke slikt deaktiveres, ei heller klarte vi å styre keeperen på straffeskytingen?

 

 

Men spillet kombinerer knall godt gameplay, med at det er ufattelig vanskelig å score (hvert fall for oss) noe som gjorde at gleden braste ut hver gang vi fikk pukken i mål! På Pro Evolution og Fifa så er det slik at kommer vi oss innen for 16meteren så sitter ballen 9/10 ganger i mål, mens på NHL09 så kan vi komme alene med keeper 10 ganger uten å klare å score :p

 

Skikkelig underholdningsverdi! Absolutt verdt å dra frem å spille med noen kompiser en helgekveld med et par pils attått!

Lenke til kommentar

Edit: EA har gitt oss om beskjed om at PS3-utgaven faktisk kommer 25. september. Beklager forvirringen.

 

Faen ta EA ... :thumbdown:

Haha! Det måtte jo komme :p

Men i svarteste gampesangen - kommer ikke NHL 09 til PC heller.

Noen som vet?

Ikke Tiger og ikke Wayne - oi hvordan skal dette gaa..

 

det kommer til pc og ps2 i slutten av oktober.

Lenke til kommentar

Spillte 2k7 og 2k8 MYE på ps3... Non stop faktisk. Ikke noe spess online, men Franchise mode i evigheter!

 

Men med de nye specsene til NHL 09 og elendigheten 2k9 har presentert i år er valget lett. Tror kanskje jeg til og med har spillt oppe i mot 30 kamper på demoen fra PSN...hehe

 

New York Rangers er laget folkens...og det var det vel helt siden NHLPA 93 ...De var gode da, men var fortsatt LEEEEEEEEEEEEEEEEEEENGE siden de hadde vunnet serien sist. Lurer på om ikke en 56 år gammel "forbannelse" var det som ble brutt i 94 når de omsider vant.

 

Har satt i gang kompis prosjekt på lag i EAHL denne gangen...venter bare på at spillet skal ramle ned i postkassen da det ble bestillt og shipped av VGP sist fredag... Så i dag eller morgen hadde passet fint. Før helgen, så er jeg happy :)

 

gamertag: Xtranova

 

^^ Toodles noodles!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...