Gå til innhold

Mercenaries 2: World In Flames PC info, screenshots..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor klager så mange på fysikken? Har vi samme spill? De er selvsagt ikke perfekte, men de er langt bedre enn noe jeg har prøvd i for eksempel GTA...

 

Men jeg tar gjerne imot tips til hvordan man kaprer tankser på PC versjonen. Jeg kommer så langt at jeg skal trykke space mange ganger, men der stopper det enten jeg bruker tastatur eller gamepad. :(

 

Hopp av en motorsykkel i fart eller en bil og du vil se den fortsetter å gasse og kjører videre. Akkurat det er slapt design. GTAIV så faller ikke bare sykkelen men den blir skadet også samt du tar skade når du faller mot bakken. Spillet her klarer ikke å skille mellom bakke og luft engang, er helt håpløst laget.

 

Selve lydene på kjøretøyene er bare en lydfil tenker jeg som trigges av en event, for hvis du havner i lufta med noe av dette vil kjøretøyene fortsette å høres ut som de gasser og girer haha.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

SKREKK OG GRU!

Dette maa vaere noen av vaerste spillene jeg har proevd. Avinstalerte etter foerste oppdrag/5 min.

Helt elendig dialog.

Kontrollene var skrekkelige

Grafikken avdanket saa det holdt.

Etter aa ha - de siste 6 maanedene - spilt gjennom HL2, bioshock, crysis og COD4 (som alle er kvalitetsspill) ser man hvor totalt Merc2 faller i gjennom. Og med mange andre gode titler paa vei- og paa vent er det etter min mening bortkastet aa bruke tid aa penger paa Møkk2.

Lenke til kommentar

Hei! Par spørsmål så langt i spillet. Hvordan zoomer en med sniper rifla, og hvordan bruker en vinsjen på det første helikopteroppdraget til ewan? Verste med dette spillet hittil er de absolutt forferdelig kontrollene og ingen informasjon om de. Sitter jo å trykker villmann hver gang noe nytt skjer?!?!

 

Takker for svar ;)

Lenke til kommentar
Hei! Par spørsmål så langt i spillet. Hvordan zoomer en med sniper rifla, og hvordan bruker en vinsjen på det første helikopteroppdraget til ewan? Verste med dette spillet hittil er de absolutt forferdelig kontrollene og ingen informasjon om de. Sitter jo å trykker villmann hver gang noe nytt skjer?!?!

 

Takker for svar ;)

Enig med den!

 

B for å zoome, og du må stå nærme nok og sikte på helikopteret, og trykke use-knappen....

 

Jeg har ikke prøvd det og etter det jeg har lest og sett så kommer jeg antagerligvis aldrig til og gjøre det heller. Ser sinnsykt dårlig og kjedelig ut.

Trust me - it is!

Jeg syns det er dritgøy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...