Gå til innhold

Mulig å løse ut hjemmepc?

MrVilla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei der.

Vi har nettopp fått hjemmepc i bedriften der jeg jobber og jeg liker den veldig godt.

Imidlertid så funderer jeg på å skifte jobb og lurer da på muligheten på å få med meg denne pc'en. Saken er nemlig den at i den andre jobben så vil dem kjøpe inn en bærbar pc til meg, men jeg tenkte å foreslå at dem kunne betale ut denne ettersom jeg har alle mine kontakter og programmer på den allerede.

Nå er det mulig den blir for dyr, men det er lov å spørre.

Imidlertid så er jeg usikker på om det er mulig og isåfall....hvordan finner jeg ut hvor mye som må betales? Jeg betaler 280 brutto og 9 netto for denne i dag. Blir alt netto da? 289*36?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk hvilken forhandler din nåværende/tidligere arbeidsgiver har brukt på hjemmePC, og evt hvem som finansierer ordningen til forhandleren igjen, og ta direkte kontakt med dem om dette.

Det er som oftest løsninger både på å kjøpe ut avtalen, eller få den overført til ny arbeidsgiver, men du må nok kontakte hjemmePC-forhandleren direkte for å finne ut av hva som lønner seg.

Skrevet

Sendte en melding til leverandør og dem sa at jeg skulle gi beskjed til min arbeidsgiver om at dem må registrere på hjemmesiden til dem så ville dem sende meg et tilbud om å kjøpe utstyret.

Dette høres greit ut for meg. Det er ikke interessant for meg å fortsette noen hjemmepc avtale ettersom jeg får en bærbar pc som kjeg slipper å betale for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...