Imbakekeke Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 (endret) Leter etter ett gammel norsk Vinduer spill som heter Gudfaren. Enkelt Visual Basic spill der man drar rundt i Europa og kjøper dop som man selger for så mye som mulig. Kunne kjøpe deg Staff som advokat! Redigering: Trodde jeg hadde funnet Dope Wars, ett annet liknene spill. Greide ikke å finne en download av det som ikke fikk alarmen til å plinge. Har ett skjermskudd av spillet her: Fant også dette som bekreftet at noe var galt: http://www.spywaredb.com/remove-dope-wars/ Noen som vet om en versjon som ikke har adware driten i seg? Takk på forhånd! Endret 9. september 2008 av Imbakekeke
Firkantbar Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 Har du bare frest hele driten i google translate eller noe? Jeg har dope wars på mobilen, og synes det er et bra spill! Skulle gjerne sett mer av det til pc!
Mith Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 http://dopewars.sourceforge.net/ Den er virusfri.
Imbakekeke Skrevet 9. september 2008 Forfatter Skrevet 9. september 2008 Har du bare frest hele driten i google translate eller noe? Jeg har dope wars på mobilen, og synes det er et bra spill! Skulle gjerne sett mer av det til pc! Neida, syntes bare det er gøy å skrive på norsk en sjelden gang i blandt! Jeg har testet den virusfrie versjonen, og den er langt ifra like bra som den versjonen jeg har spilt tidligere. Dope Wars 2.2 var kulere fordi det var mulig å forutse de store beslagene til en hvis grad, den versjonen som du har der er det veldig tilfeldig på. Takk uansett dog. Det ligger en million bonus poeng til den som kan hjelpe med Gudfaren, det var ett kongespill. Det er vel så lite at det er mulig å laste det rett opp i denne tråden dersom noen har det liggende.
Imbakekeke Skrevet 15. september 2008 Forfatter Skrevet 15. september 2008 Bump! Jeg greier ikke å slutte å lete etter Gudfaren! Hjelp meg, noen!
Imbakekeke Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Skrevet 12. oktober 2008 Bump for great justice. Need Gudfaren.
Imbakekeke Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Skrevet 15. oktober 2008 Siste gangen jeg bumper denne tråden, etter dette gir jeg opp. Synd at ett såpass artig spill har forsvunnet helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå