Gå til innhold

Er dette nye Ipod Nano?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men såfremst du ikke jogger i tights, så ser jeg ikke hvorfor nano blir for stor? Den veier svært lite, og er ikke til plage mens du jogger/trener.

 

Det er jo ett bra pluss å faktisk kunne se hvilke sanger du scroller igjennom, sette opp en on-the-fly spilleliste etc. Om du ikke bare har 5 sanger da..

 

Du trenger programvare for å overføre sanger, men ser ikke noe stort problem med det. Du bruker vel programvare for å spille av sangene dine på pcen, og de fleste programmer på markedet lar seg koble opp mot ipod's.

 

Ipod (minus shuffle) sitt menysystem er i seg selv grunn nok til å kjøpe ipod(minus shuffle), kanskje den største grunnen. :)

 

Og sist men sikkert ikke minst, om du jogger; Sjekk ut denne. Nikepod.

Endret av Sevenord
Lenke til kommentar

Nano med 16gb (forhåpentligvis) og det lekre designet fra første og andre generasjon...! Dette jeg har ventet på siden første Nano kom på markedet.

 

Foretrekker selv utvilsomt den høye og smale utformingen, og med stor skjerm i høyden er det jo kjempefint. Video er for meg uaktuelt på en sånn enhet uansett.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal jeg det?

Fordi de er i samme klasse. Det er sikkert flott at du kan fortelle om hvor fint Nano er, men hvis Nano er et alternativ må han vurdere flere i den klassen. Jeg kan fortelle masse fint om Sansa Clip, men da kan han jo også vurdere Zen Stone og Shuffle.

 

Hvis jeg vil ha en liten skoda, hører jeg ikke på han som sier at jeg bør kjøpe Porsche Cayenne.

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar
Nano med 16gb (forhåpentligvis) og det lekre designet fra første og andre generasjon...! Dette jeg har ventet på siden første Nano kom på markedet.

 

Foretrekker selv utvilsomt den høye og smale utformingen, og med stor skjerm i høyden er det jo kjempefint. Video er for meg uaktuelt på en sånn enhet uansett.

 

Enig, en 16gb i denne utformingen blir en vinner :)

 

Hvorfor skal jeg det?

Fordi de er i samme klasse. Det er sikkert flott at du kan fortelle om hvor fint Nano er, men hvis Nano er et alternativ må han vurdere flere i den klassen. Jeg kan fortelle masse fint om Sansa Clip, men da kan han jo også vurdere Zen Stone og Shuffle.

 

Hvis jeg vil ha en liten skoda, hører jeg ikke på han som sier at jeg bør kjøpe Porsche Cayenne.

 

Enig, men da hadde jeg ikke tatt opp skodakjøpet mitt i en tråd om Cayenne heller ;)

Endret av Sevenord
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...