Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

hjelp, får ikke sove!


marishu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sovepiller er ikke barebare å få tak i. Dessuten er det en feig måte å sluntre unna med.

 

Mitt triks er å vente på at kroppen sovner, ligg helt rolig, kjenn på paralyseringen som kryper inn, rikk forsiktig på fingrene og kjenn at dem forsvinner. Når kroppen din vil vri seg så har du utløste en sove-trigger og er godt igang mot å sovne inn.

 

Edit: Gratulerer med bumping forresten! Tror TS snart har sovnet inn for godt så gammel denne tråden er.

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg trur jeg har verst søvnproblemer her. Vet ikke hvorfor det er sånn men jeg skal nå forklare va jeg får: Jeg legger meg for og sove(legger meg klokken 00:00 oftest) jeg ligger der uten og tenke på noe, jeg ligger helt i ro. jeg kan ligge der i flere timer uten at noe skjer, med øynene igjen. så begynner det og klø, det går ikke vekk, noen ganger prøver jeg og lese en bok, men jeg blir ikke trøtt av det. så blir jeg deprimert og bare sitter det. og stirrer ut av vinduet. noen ganger er jeg våken hele natten på grunn av dette. dette er ekstremt plagsomt og har hatt det i kansje et år. help plz? :closedeyes:

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 3 år senere...

Jeg tror at du må lage uke plan da slipper du og stresse mye om dagen 1råd.

2råd. Les 3 dager uka.

3råd skaff dame.4råd ikke drikk brus før du legger deg.5råd husk og puste inn og ut når du sover.6råd ikke ta på sterk lys på mobilen før du legger deg. 7råd tenk på S

Bare fokusere på S. 8råd hør på rolig musikk.9råd skriv dag bok før du legger deg. 10råd spill sjakk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...