Gå til innhold

Kaizers Orchestra @ Grieghallen, Bergen


loathsome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra kaizers.no

- Som vi har nevnt i noen aviser allerede så kommer settlistene til å inneholde flere sanger som vi ikke vanligvis spiller på denne runden, forteller Janove Kaizer.

 

- Nå har vi gjort unna "Maskineri" turnéen, så nå kan vi forske litt på låtkatalogen vår igjen. Det blir jo ofte slik at hver konsert blir litt sånn "greatest hits" parade, vi spiller det vi vet funker, så denne gangen tenker vi å gjøre litt mer varierte ting, om ikke akkurat obskurt, så iallefall litt sjeldnere materiale.

 

- Du kan kanskje kalle dette en fanturné, siden man nok må litt dypere enn overflaten for å kjenne disse sangene. Kult for oss og fansen tenker vi. Blir gøy!

 

 

Dette virker enormt kult, og sidan dei ikkje kjem til Sogndal, tar eg nok turen til Bergen ja :)

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg også enormt. Blir gøy med andre sanger enn standardsettet, og jeg skal også til Folken-konserten i Stavanger. Regner med at det også blir mer variasjon mellom settene, at de ikke øver inn igjen enkelte sjeldne sanger og spiller akkurat de samme på konsertene. Vil også dra til Køben/Vega, men sliter med å få folk med (hint, hint, Regine, jeg vet at du leser dette :p).

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Jeg skal på konserten, men er desverre 17, så jeg strever febrilsk med å skaffe meg en verge. Dreier seg om en hvilken som helst 23+ åring som kan skrive under på et ark og være verge for meg og min venninne. Hvis dere kjenner noen som kan er jeg veldig interessert. Kan briste meg til å faktisk også betale de som gidder.

 

Er selv 17, og meg og en venninne betalte spanderte billett på en for å være verge :p Dumme 18-årsgrense.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...