storken Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Hei, russen arrangerer lan i skolens kantine og vi har lyst til å sette opp en wow-turneringsserver ala de man ser på MLG. Vi vil at klassene skal ha tilgang til T5 og S2 gear. Vi vil sette opp en server som legges ut på et lokalt nettverk der brukere kan registrere en konto, velge det gearet/enchantene de vil ha for så å joine arena. Det skal være compo i cs og unreal og vi håper å få igang en innenfor wow. Kompisen min argumenterer for at serveren ikke er public, og at den derfor ikke er ulovlig. Har noen erfaringer rundt dette?
mad_arab Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Det er mot blizzard sin EULA, uansett hvordan du prøver å argumentere. Det er selvsagt ikke ulovlig i følge norsk lov. Det er i strid med retningslinjene på forumet.
E7ite Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Eg vil sei at sannsynligheten for at du får det til er lik 0 når du går på dette forumet og spør om slikt. Det er eit prosjekt som vil ta deg veldig lang tid, og det er mykje å sette seg inn i. I tillegg til at det ikkje er lov så ville eg valgt å bare gløyme det. Då dette er ikkje eit prosjekt ala sette opp ein server for counter strike 1.43842.
Bear^ Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Privat server er nok ulovelig uansett hvordan du snur og vender på det, når du innstalerer WoW aksepterer du en rekke lisenser blant annet for at du ikke skal endre på noe av innholdet i spillet eller blant annet sette opp uatoriserte servere.
Swafty Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Herregud alle gir vel faen i om du rapporterer tråden
ttt Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 Du får ikkje hjelp til oppsett av privatserver her på forumet. Denne tråden blir stengt.
Anbefalte innlegg