Gå til innhold

Slettet characterne mine.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan sveisan. For et års tid siden, ca, slettet jeg begge lvl 70 characterene mine pga. at jeg var lei. I dag er kontoen min suspended fordi blizzard tydeligvis mente det var noe som ikke stemte. Hva er sjangsen for at de låser opp kontoen min og gir meg begge characterene tilbake om jeg sender en mail og ber om det? Wotlk virker spennende, kunne tenke meg å teste det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde regnet med at det i værtfall var 57,96% sjanse for at jeg fikk de tilbake. Guess I was wrong.

Har sendt en mail, så får satse på det beste. Er det noen som har vært i samme situasjon som meg og som har fått de tilbake?

Skrevet

Vel, meget mulig at du får låst opp og ihvertfall en igjen :)

Vet om flere som har vært "ferdig" og sletta, for å angre igjen =P (skjønner egentlig ikke poenget med slettinga, jeg da :p)

Anyway, skader ikke å sende en mail, så lenge du ikke har trygla om noe annet greier før tenker jeg du nok får den opp + muligens en eller to tilbake... Nok rundt 37,11% sjangs for å være ærlig :S

Skrevet

Haha, ikke-eksisterende viljestyrke kaller man vel det =P

Får satse på det beste. Rett etter jeg slettet dem fikk jeg en mail om at de var klar for reimburshment men jeg sa selvfølgelig nei takk -_-. En ting er sikkert, jeg gidder IKKE å starte fra scratch.

Skrevet
Hvorfor slette characters når man er lei? Jeg ser folk prater om det igjen og igjen og igjen, men jeg kan ikke se en eneste rasjonell grunn for å gjøre det?

Jeg så ikke noen annen utvei for å få stoppet å spille, så jeg gjorde det bare. Nå er jeg litt eldre og føler ikke det samme suget for å spille som da jeg var yngre, men kunne godt tenket meg å ta en runde pvp når jeg sitter på den lille hybeln min uten noen verdens ting å gjøre.

Skrevet
Tror sjansene er lave. Du får låst opp kontoen om du har relevant info, men characterene er sannsynligvis borte. :shrug:

Hvorfor det? Blizzard har sagt at de til dags dato aldri har slettet en character.

Om du har all informasjonen til kontoen vil jeg regne med det kan løse seg, dog, det kan ta tid. Prøv å ring Blizzard på mandag, kan med erfaring si at e-mail suger, å ringe er mye bedre.

Skrevet
Tror sjansene er lave. Du får låst opp kontoen om du har relevant info, men characterene er sannsynligvis borte. :shrug:

Hvorfor det? Blizzard har sagt at de til dags dato aldri har slettet en character.

Om du har all informasjonen til kontoen vil jeg regne med det kan løse seg, dog, det kan ta tid. Prøv å ring Blizzard på mandag, kan med erfaring si at e-mail suger, å ringe er mye bedre.

Takk for tipset!

Er det en norsk telefon man kan ringe? blir litt kjipt på engelsk:P

Skrevet

Det er fult mulig og få tilbake characters :) Det heter noe så enkelt som 'characters retrive'. brodern gjorde dette da han ville ha horde istede for alliance og dermed slettet han sin 60 Gnome mage, startet horde. Han angret og slettet horden og retriva magen :) Jeg hadde selv denne magen bare noen måneder senere. Lykke til! Det -er- fult mulig, så sant ikke andre problemer er blandet inn i bildet.

Skrevet

Tar én til to uker å få svar fra Account Administration per dags dato.

Nytter ikke å ta suspensjoner opp per telefon, det må skje via dem.

Skrevet
Tar én til to uker å få svar fra Account Administration per dags dato.

Nytter ikke å ta suspensjoner opp per telefon, det må skje via dem.

Bleh, det var lang tid det.

Skrevet

Neste gang du tenker paa aa slutte, bare ta aa selg karakterene i stedet, du faar saa sinnsykt mye mer ut av det. Og er du lik meg, er du en som ikke har hjerte til aa scamme (dvs om du angrer tar du alt tilbake).

Om du da 1 aar frem i tid angrer paa at du sluttet, bruker du bare de pengene du fikk den gang aa heller kjoper deg en ny char, som er langt mer up-to-date hva gjelder gear.

For Wotlk er jo ute i løpet av de neste to ukene ...

Vil vel spille før den tid, eller?

Skjonner godt at du vil spille om 2ukers tid naar content patchen er like rundt hjornet. Selv har eg alle klasser paa 70 og spillet kommer til aa gi veldig mye innhold med de nye talentene. Blir som en julaften :)

Skrevet

Å selge dem var et alternativ, men jeg følte meg tøff i trusa og bare slettet dem.

Nå er det så lenge siden sist jeg spilte så all content blir nok uansett å føles som ny content :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...