Gå til innhold

[LØST] "Nylig lagt til" og "Bibliotek" i iTunes har avvik på 5GB!


Lakus

Anbefalte innlegg

Har nå en mappe med musikk som er på 40,8 GB ifølge Windows.

Men derimot i iTunes vinduet mitt, når jeg ser på "Nylig lagt til" så står det oppført 45,24 GB.

Går jeg derimot til "Bibliotek" så står det 40,87 GB, noe som sikkert er riktig.

 

Skal også nevnes at i "Nylig lagt til" vinduet står det oppført 5837 sanger (ny installasjon, så legger til mye samtidig), og jeg vet det ikke er alle, fordi jeg la til noen for lenge siden som ikke dukker opp der. Under "bibliotek står det bare "5793 sanger oppført, og der skal man jo kunne se alt.

 

Så hvorfor står det 45 GB, og flere sanger under "Nylig lagt til" enn i "Bibliotek"?

Burde det ikke vært motsatt?

Kunne noen svart på det?

 

 

 

Edit: Leif.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nå en mappe med musikk som er på 40,8 GB ifølge Windows.

Men derimot i iTunes vinduet mitt, når jeg ser på "Nylig lagt til" så står det oppført 45,24 GB.

Går jeg derimot til "Bibliotek" så står det 40,87 GB, noe som sikkert er riktig.

 

Skal også nevnes at i "Nylig lagt til" vinduet står det oppført 5537 sanger (ny installasjon, så legger til mye samtidig), og jeg vet det ikke er alle, fordi jeg la til noen for lenge siden som ikke dukker opp der. Under "bibliotek står det bare "5793 sanger oppført, og der skal man jo kunne se alt.

 

Så hvorfor står det 45 GB, og flere sanger under "Nylig lagt til" enn i "Bibliotek"?

Burde det ikke vært motsatt?

Kunne noen svart på det?

 

 

 

Edit: Leif.

 

Siden dette er en helt ny installasjon, så har du vel ikke satt på instillingen som gjør at iTunes henter inn media-filer selv, men at du ordner biblioteket ditt selv?

 

Skal vel uansett vise alt i "Biblioteket", men om det ligger noen musikkvideoer etc, så ligger ikke disse i "Biblioteket", men de kan ligge i "Nylig lagt til" spillelisten. Sjekk uansett instillingene på denne listen, hvilke kriterier den oppfyller.

 

"Nylig lagt til" vinduet står det oppført 5537 sanger

 

Under "bibliotek står det bare "5793 sanger oppført

 

Så da ligger det egentlig flere sanger i "Biblioteket enn i "Nylig lagt til" spillelisten, det er vel normalt ettersom spillelisten kan begrenses til et gitt antall sanger.

Lenke til kommentar
Skal vel uansett vise alt i "Biblioteket", men om det ligger noen musikkvideoer etc, så ligger ikke disse i "Biblioteket", men de kan ligge i "Nylig lagt til" spillelisten. Sjekk uansett instillingene på denne listen, hvilke kriterier den oppfyller.
Ja, selfølgelig, tenkte ikke på videoer osv.

Har en del episoder som jeg skal ha på Podden min som da også ligger i iTunes. :blush:

 

 

"Nylig lagt til" vinduet står det oppført 5537 sanger
Under "bibliotek står det bare "5793 sanger oppført
Så da ligger det egentlig flere sanger i "Biblioteket enn i "Nylig lagt til" spillelisten, det er vel normalt ettersom spillelisten kan begrenses til et gitt antall sanger.
Liten skrivefeil av meg der. 5837 er det i "Nylig lagt til".

Men det er nok da sikkert de nevnte episodene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...