Evju Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Finnes det noen fysisk butikk i Oslo-området som har Cowon-produkter? Skulle gjerne tatt de produktene nærmere i øyesyn, så jeg slipper å kjøpe usett.
Zeph Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Kva er det du skal sjå på? Teknikmagasinet har i butikken, antar det finnes ein sånn i Oslo. Kor stort utval dei har veit eg ikkje, fant kun D2 på nettet .
Evju Skrevet 6. september 2008 Forfatter Skrevet 6. september 2008 Var D2 jeg tenkte meg. De hadde ikke på lager nede på Karl Johan i dag, men skulle få inn. Så da blir det en tur dit til uka. Andre steder i Oslo som fører Cowon?
Epp Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 (endret) Var D2 jeg tenkte meg. De hadde ikke på lager nede på Karl Johan i dag, men skulle få inn. Så da blir det en tur dit til uka. Andre steder i Oslo som fører Cowon? Vet ikke, men anbefaler vostok.no om du skal bestille en... Har handlet der flere ganger og er veldig fornøyd. Beste service jeg har opplevd i noen butikk! Endret 8. september 2008 av Epp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå