Gjest Slettet+712324 Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Hei! Skal ha en kameratelefon, ikke K850i den hadde jeg i 9 mnd. helt til kameradeksel tok kvelden. Lyst på N82, men har lyst på SE sin med 8.1mpx som kommer snart! Er det noen som vet om det kommer noen flere nyheter i nærmeste framtid?? K950i ??
B4stian Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 C905 kommer fra Sony Ericsson om ikke så altfor lenge. Vil tippe om ca. 1 måned. Den har 8 MP, men foreløpig vet vi vel lite om hvor god bildekvaliteten blir kontra K850i og Nokias N95/82.
Andynator Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 c905 er spekket med godbiter og ser veldig bra ut Uten tvil min neste mobil
VISTPhoto Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Bare lurer. Hva skal du med så mange mpx etter?
Gjest Slettet+712324 Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 fordi jeg ønsker en telefon med bra kamera da jeg ikke har kamera, hvorfor skal jeg gå rundt med kamera og en mobiltelefon når jeg kan slippe det? 2 ting er viktige for meg: wifi og bra kamera!!
esoteric Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Bare lurer. Hva skal du med så mange mpx etter? fordi jeg ønsker en telefon med bra kamera da jeg ikke har kamera, hvorfor skal jeg gå rundt med kamera og en mobiltelefon når jeg kan slippe det? 2 ting er viktige for meg: wifi og bra kamera!! Men kamera blir ikke nødvendigvis bedre med 8 megapiksler, med mindre du skal lage en plakat eller noe.
Andynator Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 her er det snakk om en nydelig telefon som også har et bra kamera.... Tror ikke vi bare skal henge oss opp i pixler,den har en del andre kvaliteter på kamearsiden også + alt annet Det er ikke en telefon på markedet som virker mer spennende ut for øyeblikket(snart på markedet) foruten "kanskje" Se Xperia
Gjest Slettet+712324 Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Bare lurer. Hva skal du med så mange mpx etter? fordi jeg ønsker en telefon med bra kamera da jeg ikke har kamera, hvorfor skal jeg gå rundt med kamera og en mobiltelefon når jeg kan slippe det? 2 ting er viktige for meg: wifi og bra kamera!! Men kamera blir ikke nødvendigvis bedre med 8 megapiksler, med mindre du skal lage en plakat eller noe. jeg vet det, men optikken skal være helt konge! Og tilsammen blir det veldig bra..
dredg Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 (endret) Personlig synes jeg C905 virket som en ualminnelig kjedelig mobiltelefon, i likhet med det meste fra SE om dagen. Om man virkelig vil ha en slider med 8MP så ville jeg vel heller rettet blikket mot denne lille luringen; http://www.amobil.no/artikler/er_dette_tid...ste_mobil/54241 Endret 23. september 2008 av dredg
Gjest Slettet+712324 Skrevet 3. januar 2010 Skrevet 3. januar 2010 ja da har jeg endelig tatt en avgjørelse og bestilt meg en W995, til en billig penge.takk for alle svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå