Gå til innhold

Hvor gammel er brukeren over deg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tipper du er: 16 år

 

På grunnlag av tidligere poster :p

 

MR Lee : Ganske nøyaktig 27 år og 238 dager??

 

Detomaso

 

les første post, ikke lov å se på profilen..

 

SYYYKT...

 

110 % sikkert at jeg ikke har sett på profilen din MRLee!!!! Men når du nå kommenterte det måtte jeg inn og se...

Uten å regne på det: Hvor nært var jeg egentlig?

Jeg skal tippe lotto!! Garantert.

 

Jeg tippet alderen og det var bare noe som falt meg inn å skrive noen dager også... ingen andre som hadde gjort det etter det jeg så... Du får tro det om du vil men jeg er 100 prosent ærlig nå!

 

Detomaso

Lenke til kommentar
Hvis du virkelig ikke titta på profilen: Grattulerer med å blåse din ene "once in a million" sjanse på en ubetydelig nettlek istedet for lottorekka på lørdag :p

 

Ja... jeg tittet garantert ikke på profilen din før jeg skrev alder og dager... 9. desember 1980... Betyr vel at du er 27 år og 280 dager så jeg misset jo med noen dager da...

 

Uansett... som du sier har jeg nok brukt opp lotto-flaksen på en stund...

 

detasamo

 

Nja, litt usikker her. Han er lite aktiv på de "Countable" delene av forumet, men avslutter med navnet sitt. Ren gjetting blir vell 19-22 år.

 

Ikke særlig nært Articfare...

Min avartar kan kanskje si noe om alderen min?

 

Detomaso

Lenke til kommentar
Basert på eldre avatar, samt bilmerket DeTomaso, og det ene innlegget her, antar jeg at du er rundt 40-50 kansje? Blir vill tipping da jeg ikke har sett deg på forumet før nå faktisk. :)

 

:-) Er nok midt i mellom de to forslagene som er kommet... Avartaren er coveret til en av mine favorittplater... Kom ut i 1984... jeg ble kjent med musikken i midten av tenårene mine...

 

Detomaso

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...