Gå til innhold

Vix Vita - Warhammer Destruction Guild


Anbefalte innlegg

vixnewbanner8052Pop.jpg

 

Vix Vita er en guild av norske spillere for norske spillere.

Folk som har lyst å spille ilag, og oppleve WAR sammen med andre fra vårt hærlige lille land.

Målet er å skape et bredt community med hyggelige mennesker som ønsker å ha det gøy,

men også å få opplevd ganske mye. Vix Vita vil satse på både end-game PvP og PvE.

 

Vi spiller på Open RvR serveren: Eltharion.

 

 

Så ønsker du å spille med andre norske, ha muligheten til å poste tilbakemeldinger på forum, prate på Ventrilo mens du quester? Ja, da er Vix Vita noe for deg!

 

 

Det vi ønsker av deg:

 

* Du må være norsk!

* Ventrilo og mic

* Ha et godt humør

* 18+

 

 

Vi i Vix Vita tilbyr:

 

* En oversiktelig og fin community side (forum, raid oversikt etc.)

* 100 - slot Ventrilo server

* Muligheten til å utforske WAR unvierset sammen med andre norske

* Være med i et hyggelig norsk felleskap

* Muligheten til å delta i end-game PvE og PvP

 

 

Hvordan kan jeg joine?

 

 

Til høyre på siden vår står det "Apply to Guild" eller bare trykk her.

Når du er kommet dit, må du først lage deg en konto. Etter du har gjort det, svarer du på de enkle spørsmålene du blir stilt. Prøv å svar utfyllende, for å gi oss et bedre intrykk av deg.

 

 

 

 

Siden finner du her: VixVita.org

 

 

mvh

Maskinen

Endret av MaskinenX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lulz, core er da langt i fra carebear, core er omtrent like mye rvr i lvl 40 som i open, i open vil bare flere folk bli spredt utover og det er kjedelig, mens i core vil flere folk være med på de virkelig store rvr kamepen, og det er det som er artigst. Og å ikke kunne gå tilbake til tidligere plasser på open er også fryktelig teit.

 

Mainen min blir mest sansynlig på en rp server med noen folk fra wow, men kommer til og skaffe en alt på en vanlig core server, kanskje jeg joiner guildet med den.

Kommer til å være både i open beta og early acces, blir med så jeg kan spille med dere i open beta ivertfall.

Lenke til kommentar

Jeg joinet Vix Vita noen dager før BETA-release og synes det er en topp guild med mange hyggelige mennesker =) Vi har spilt sammen i open beta nå og kjørt litt RvR games og må si at det var veldig morsomt.

 

Anbefaler guilden og spillet for dere som ønsker en god sosial guild for Warhammer Online.

 

~Toffel ;)

Lenke til kommentar

Her er en komplett liste over alle medlemmene i guilden. Og som dere ser, så begynner vi å bli full på noen klasser. Derfor vil vi fra nå av være mye strengere på søknader, og kun ta inn de beste spillerne.

 

Black Orc

- Metalsushi

- Morbid

- PinkyDaSlayer

- Reulin

- Skullsmasha

 

Chosen

- Zoby

- Reaper

- Fjellheim

- Maskinen

- Chosen

 

Disciple of Khaine

- Mhino

- Khaz

- Mascherano

 

Magus

- Thyrifing

- Athidi

 

Marauder

- Toffel

- Oophus

 

Shaman

- Zhamin

- Neppe

- Brage

- Gazgillion

- Gurky

- Nait

- Zear

 

Sorceress

- Tequila

- Heisman

- Sekita

 

Squid Herder

- Kaigero

- ShockWave

- Jokk

- Uriell

- Beetleking

 

Witch Elf

- Reborn

- Firkant

- Achronos

 

Zealot

- Incharge

- Fuglekongen

 

Lykke til, og håper vi får inn noen søknader av de klassene som vi trenger :)

Endret av zoby
Lenke til kommentar

Heisann.

 

Er en liten gjeng på 6 stykker som mekket characters på World's Edge Mountain. Men tenkte at det var greit å komme seg i en noenlunde oppegående guild asap, så lurer på om dere kan være behjelpelig med det på Eltharion, eller om dere har lukket for "gruppe-rekrutering".

 

Alle har lang erfaring med WoW og vært innom både AoC og SWG. Droppet innom quakenet hos dere, men der var alle idle.

 

Selv går jeg for en DoK med fokus på Path of Torture. De andre kan jeg ikke si 100% hva er. En er shaman, en annen squid herder, ihvertfall. Alle er godt inn i 20-årene.

Lenke til kommentar
Heisann.

 

Er en liten gjeng på 6 stykker som mekket characters på World's Edge Mountain. Men tenkte at det var greit å komme seg i en noenlunde oppegående guild asap, så lurer på om dere kan være behjelpelig med det på Eltharion, eller om dere har lukket for "gruppe-rekrutering".

 

Alle har lang erfaring med WoW og vært innom både AoC og SWG. Droppet innom quakenet hos dere, men der var alle idle.

 

Selv går jeg for en DoK med fokus på Path of Torture. De andre kan jeg ikke si 100% hva er. En er shaman, en annen squid herder, ihvertfall. Alle er godt inn i 20-årene.

 

Heisann. Hvis du får alle sammen til å sende inn en søknad, der de henviser at dere er en "vennegjeng" i søknaden så er jeg ganske sikker på at vi kan fikse en ordning for dette. Det hadde vært ekstra fint om dere hadde prøvd å stabilisere dere slik at dere velger å spille klasser som vi har lite av atm.

 

Men vi er fullt åpen for dette :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...