Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase Mercedes Benz E230 (210) 1997


Wickedlike

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg da skulle lage en liten showcase av min nye bil, legger til 2 bilder av de gamle bilene også bare for å ha det litt samlet.

 

Citroen Xantia 1994

- Kjørte den i grøfta, solgte den for 3500, ga 20 000 ca 3mnd tidligere.

 

xantiaomgss4.jpg

 

Toyota Camry 1983

- Kjørte den ihjel på alle måter, huggeren for 1500, ca 15 000(wtf!) ca 7mnd tidligere.

 

n6404868529724155248hj8.jpg

 

Mercedes Benz E230 (210) 1997

- Kjøpte den for litt over en uke siden for 69900,-

 

- 180 000km

- Litt bobler rundt omkring, men ikke lett å komme unna på en 210

- Exclusive utgave

- Takluke <3

- Ca 150hk

- Inni bilen er den så godt som ny, ikke noe slitasje i seter osv.

- Orginalt fra tyskland, men gikk ikke lenge der, varmeseter osv er ekstrautstyr der nede.

 

pic0001or1.jpg

pic0002cz4.jpg

pic0003aw2.jpg

pic0004pz4.jpg

pic0005ai2.jpg

pic0006ox6.jpg

pic0007cj5.jpg

pic0008ra5.jpg

Endret av Wickedlike
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha hvordan gikk ordtaket igjen?.. "folk med hjerne kjører stjerne" Anyways... Grattis med ny bil! tør jeg spørre om du har planer? :)

 

Edit:

15000kr?!?! for den Camryen?... er jo minst 7000 for mye, hadde blitt en del øl for de penga :p

 

Ja det var alt for mye ja, var fin når jeg kjøpte den da, men det at den sto ute en vinter, og at jeg skulle skjekke hvem som tålte mest av 83 camry og 07 yaris gjorde jo at den fikk en smell.

 

Men men, jeg brakk ut bulken med brekkhjern, mens yarisen så faen ikke ut etterpå.

Kjørte den i grøfta utallige ganger, før jeg vraka den var bakakslingen helt løs og skeiv, mistet kontroll over den på humpler, var noen nestenulykker i byen, og jeg kjørte ned en bensinpumpe så 3 bolter i navet knakk, osv osv.

Den fikk kjenne det mot slutten ja.

 

Men Benzen da.

Må få kjøpt meg en mono blokk, har bassere, og må finne ut hvordan jeg skal legge kabler osv. Så blir det litt bass i alle fall.

Lenke til kommentar

Utrolig lettvint å dra kabler i W210. Iogmed at batteriet er under baksetet, trenger man bare å dra strømkablene i "kanalene" ved baksetet på høyre side...

 

Og deretter legger man signalkablene på venstre side... og legger disse i de "kanalene" som allerede er der... der blant annet høytalerkablene til originalhøytalerne ligger. Er rimelig fort gjort, og kablene blir ikke synlige etterpå :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...