Gå til innhold

Når kommer Sony Er5icsson z1010


Anbefalte innlegg

FutureX og mobil eksperten er sikkert to venner som prøver å være mest irriterrende! :shrug:  :woot:  :grumpy:

 

Helt enig

 

Det står bare en ting i hodet deres/hans: spam spam spam :grumpy:

HAHAHAHAHAHAHAHAHA ludvig den blå. Problemungen!!!!!!!!!!!

 

Mobil eksperten den rosa. Den virkelige problemungen! 46 poster på en dag er vel litt mye, eller? Det virker ikke som om du er en ekspert i alle fall...

 

EDIT: Det var 46 poster, ikke 43 som jeg først antok... (Blir bare verre og verre dette...)

ER DU BLIND ELLER DU SER VEL AT HAN ER BLÅ PÅ BILDET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stakker deg, foreldrene er vel helt fra seg fordi du har så store problemer. JAJA de kan jo adoptere deg til an annan f.eke Osama!!!!!!!!! :lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Humoren er ihvertfall omtrent på 3-5 års stadie, selv om det egentlig er en fornærmelse mot småungene.......

 

 

Kanke du bare pakke deg ut av forumet?

 

Så enig, så enig. Sånne typer som deg er ikke akkurat velkomne på dette forumet... Folk prøver å holde en seriøs linje her, men av og til buser det inn sånne som deg... :grumpy:

Lenke til kommentar
Fyren må ha liteingen venner og mye fritid, for han har jo ikke annet å gjøre en å spamme på dette forumet, har sett at alle innlegga dine (mobil ekspertenfuturex?) er spam jo!

 

FutureX tok seg litt opp, men har ikke sett noen innlegg fra FutureX etter at Mobil eksperten kom... :roll:

Lenke til kommentar
Tadcomp: nå leser jo "mbil eksperten" det du har skrivd, så nå får vi nokk se han futurex igjen....., synd at noen i det hele tatt gidder å ta seg bryet ved å spamme, er jo dritt kjedelig....

hahaha, få det inn i det lille smale råtne hode ditt jeg er ikke futurex.

Jeg vedder på at den derre mopeden er råtten tvers gjennom og den kan SKYBBES opp i 15 k/t!!!!!!!!! :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...